וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ומ.ס אשדוד סיימו ב-1:1

20.8.2007 / 21:42

למרות ניהול משחק לא מזהיר של אלי כהן, מכבי ת"א שוב ניצלה מהפסד, הפעם 1:1 מול אשדוד, אחרי שער שיוויון של אבי נמני שש דקות לסיום

מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) בתיקו 1:1 לא מחמיא עם מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל במשחק שנערך באיצטדיון בלומפילד.

הצהובים נראו שוב רע וזה כבר ממש לא חדש. אלי כהן יכול להיתלות בתירוצים רבים. הוא יכול לומר ששחקנים רבים, בייחוד בהגנה חסרים לו, אבל בדיוק גם כך באשדוד. הוא יכול לומר שהקבוצה שלו עדיין לא התגבשה ושיחקה מספיק ביחד, אבל כך גם בדיוק אשדוד, שאפילו לא שיחקה עדיין משחק רשמי אחד. מכבי כזכור כבר הספיקה לשחק שלושה משחקים באופ"א. כך שכל התירוצים שייתן פשוט לא תופסים.

מאמן הצהובים לא העלה בהרכב הקבוצה נגד ארצ'יאספור את יניב עזרן ויוסי שבחון ואף אחד לא הבין למה. היום חשבו שהוא ישנה את דרכיו, אבל שבחון שוב אייש את הספסל. כהן הגדיל לטעות כשהכניס את שבחון במקום דן רומן שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. אם הקבוצה תפקדה רע הוא יכל לעשות את החילוף מוקדם יותר, אם לא, הוא יכל לחכות אתו למחצית ולא להוריד לרומן את הביטחון לגמרי. תמוה למדי.

הקבוצה מעיר הנמל עשתה כמה שינויים בקיץ, היום היא באה בשקט ועשתה את העבודה בצורה מצוינת. בתחילת המשחק היא נשמרה כאשר ידעה שמכבי תפתח בהתלהבות, כשזו דעכה היא החלה לתקוף, הבקיעה והמשיכה לסכן את שערו של יבריץ'. מעניין יהיה לראות את אשדוד ככל שהעונה תתקדם, מה גם שהיום שני זריה, אנדראס איימאר ואנדרה לואיס, לא יכלו לשחק מכיוון שטופס השחרור הבינלאומי של הזרים לא התקבל.

השער של אשדוד רשום על שני שחקנים שגם בשנה שעברה עשו דברים נאים. דוד רביבו חילץ כדור במרכז המגרש ושלח פס נהדר, שחתך את מרכז הגנת הצהובים, שריקי התקדם קמעה ושלח חזק למרכז. מכבי ניסתה להשוות, והצליחה לעשות זאת רבות הודות לטעות של מיקי עטיה. יאניק קמנאן הוציא רוחב לאבי נמני, שבפעם המי יודע כמה הציל את מכבי, כשאיזן 6 דקות לסיום המשחק.

במהלך המשחק, לאחר כיבוש השער של אשדוד, פקעה סבלנות האוהדים הצהובים, ששרו לעברו של כהן "תתפטר" וכן השליכו כוס מלאה במשקה לעברו של סמי אג'יי שוער אשדוד, שנפגע ממנה. מכבי צפויה לעמוד לדין על העניין והזה וכנראה גם להיענש בחומרה, מאחר שיש לה עבר לא נקי בבתי הדין.

מהלך המשחק

דקה 2 - הגבהה מצוינת של רודי חדד לרחבה, עזרן המשיך בנגיחה אחורה, אבל אג'יי היה במקום כדי להדוף לקרן.

דקה 7 - דן רומן פרץ מאגף ימין והרים לרחבה. יאניק קמנאן התרומם גבוה ונגח, אבל רע, הכדור הלך לכיוון שער 11.

דקה 14 - שי הולצמן הוריד יפה עם החזה לגוסו גוסו, ששלח בעיטה חזקה, שחמקה ליד הקורה של יבריץ'.

דקה 32 - גול! דוד רביבו חילץ כדור במרכז המגרש ושלח פס על מגש של זהב לשריקי. ההגנה המחוררת של הצהובים לא הייתה במקום, ושריקי שהגיע לאחד על אחד מול יבריץ', שלח חזק ופנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 33 - אוהדי מכבי זרקו כוס מלאה במשקה מוגז, שפגעה בשוער אשדוד, סמי אג'יי.

דקה 52 - אשדוד המשיכה לתקוף. ז'אן ז'אק גוסו גוסו הוציא כדור רוחב מאגף ימין, שי הולצמן בעט מקו ה-16, אבל הכדור שלו הלך גבוה מעל השער.

דקה 55 - האורחים יצאו למתפרצת, הולצמן הכניס כדור לתוך הרחבה. שריקי הגיח מאחור, אבל הרגל שלו פגשה את הכדור לא טוב, והכדור עף למוסכים מאחורי שער 11 של בלומפילד.

דקה 60 - אבי נמני ניסה את מזלו בבעיטה מכ-30 מטרים, הכדור שלו חמק ליד הקורה של אג'יי.

דקה 84 - גול! טעות של מיקי עטיה בהגנת אשדוד, והכדור הגיע ליאניק קמנאן, שהוציא רוחב מצוין לנמני. הקפטן והסמל שלח פס חזק מכל הלב פנימה. 1:1 בסיום.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, עוז יפרח, ניסו קפילוטו, אורי שטרית, שירן ייני, דן רומן (יוסי שבחון, 43), אבי נמני, רודי חדד (עומר פרץ, 46), יניב עזרן (ארז מסיקה, 72), יאניק קמנאן.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול, עידן מליחי, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו (אלן מסודי, 63), קובי דג'אני (יוסי אופיר, 77), עידן שריקי (תומר תייר, 83), שי הולצמן.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב: אבי נמני. עצוב שבגילו הוא צריך לסחוב את מכבי תל אביב על גבו הכואב והדואב, אבל הוא ממשיך לעשות זאת בגאון.

הרע: אלי כהן. ניהול משחק שלא מתאים לקבוצה שמתיימרת להיות בכירה בליגת העל. מכבי שוב נראתה לא מחוברת, לא מאוזנת, לא מאומנת.

המכוער: אוהדי מכבי תל אביב. הם מעודדים, דוחפים, שרים עושים הרבה צבע ושמח במגרש, אבל יש גבול - השלכת חפצים למגרש זו בושה וחרפה. ראינו את ההשתוללות חסרת התקדים של אוהדי הפועל בבוסניה, הם בטח לא רוצים לרדת לרמה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully