וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סיאם: "היתה קצת בהלה בקבוצה"

20.8.2007 / 14:17

סאלם אבו סיאם ובני יהודה יצאו בשן ועין מטדי, ופתחו את העונה ברגל שמאל. אבל המגן בכל זאת מבטיח: "למרות ההפסד, יש לנו קבוצה טובה"

בבני יהודה שררה היום (שני) אווירה קשה אחרי המכה שספגו אמש בטדי מול בית"ר ירושלים (3:0) במשחק הראשון של העונה. בחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר המשחק היתה דממה, ורוב השחקנים ישבו חפויי ראש ולא הוציאו מילה.

המגן סאלם אבו סיאם, שנפצע אתמול במהלך המחצית הראשונה בתיקול עם שוער הקבוצה דלה איינוגבה וספג מכה חזקה בעצם הזנב, יעבור היום בדיקות על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. אבו סיאם סובל מנפיחות בגב התחתון, וייתכן שאף יעבור צילומים כדי לקבוע את חומרת הפציעה.

בנוסף לכאבים הפיזיים, נשמע אבו סיאם מאוכזב ביותר גם מתוצאות המשחק: "לא ציפינו לפתיחה כזאת. יכול להיות שעלינו קצת מבוהלים למשחק, אין לי הסבר למה זה קרה. היו חלקים במשחק שראו שניסינו לפתח משחק נורמלי, אבל היו גם מצבים שהיתה קצת בהלה בקבוצה. כנראה שנתנו לבית"ר יותר מדי כבוד. חבל מאוד שקיבלנו את הגול בשלב כל כך מוקדם, וזה הרס לנו את תכנית המשחק. אפשר היה לראות שאחרי הגול הראשון בית"ר קיבלה הרבה בטחון. לא ניצלנו מספר מצבים שהיו לנו וכשלא מבקיעים זה מה שקורה. בטדי מכל מצב שיש לך אתה צריך לעשות גול".

אבו סיאם שמר גם על מעט אופטימיות: "למרות ההפסד יש לנו קבוצה טובה, ונצטרך למחוק את התוצאה של המשחק מאתמול. חשוב שנלמד מהטעויות, ואנחנו כבר מסתכלים קדימה למשחק הבא נגד כפר סבא".

יוסי רוזן, שריצה אתמול הרחקה של משחק אחד בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים מהעונה שעברה, יחזור לסגל הקבוצה בשבת הקרובה מול הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully