וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-אשדוד: איימאר ולואיס לא בסגל

שחרורם של השניים לא הגיע והם לא ישחקו במפגש הפיקנטי נגד כוכב הקבוצה לשעבר, יניב עזרן. קשר מחוף השנהב מועמד לחזק את הצהובים

במכבי ת"א רוצים לפתוח את העונה מחר (שני, 20:00) עם נצחון על מ.ס. אשדוד בבלומפילד לעיניי כמה אלפי אוהדים צהובים ולא רגועים, שרק לפני שלושה ימים שרקו בוז לשחקני ההגנה ודרשו מהמאמן אלי כהן להתפטר.

בקבוצה ממשיכים לסבול מסגל דליל בהגנה, ולאחר שעוד במחנה האימונים התברר כי אבי יחיאל ומושיקו מישאלוב לא יפתחו את העונה, הערב (ראשון) התברר כי גם מילאן מרטינוביץ' פצוע ולא יוכל לפתוח מחר בהרכב. אם לא די בפציעות, מכבי תחסר מחסר גם את בלם הרכש אביב חדד, שירצה מחר עונש הרחקה זכר לחמישה כרטיסים צהובים מהעונה שעברה.

כתוצאה מכך מתלבט המאמן אלי כהן לגבי עמדת הבלם השני שישחק לצידו של עוז יפרח, בין שרן ייני לניסו קפילוטו הצעיר, כשנראה כי בסופו של דבר ייני יוסט מעט אחורה מתפקידו הטבעי בקישור האחורי. אל עמדת המגן השמאלי צפוי לחזור אורי שטרית, שריצה עונש הרחקה מול הטורקים ביום חמישי. שטרית יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של ארז מסיקה. שני שינויים נוספים בהרכב של אלי כהן צפויים להיות חזרתם של יוסי שבחון ויניב עזרן ל-11 הפותחים.

הערב נחת בישראל הקשר האחורי, סרג' דייה, מחוף השנהב. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. דייה בן ה-29 הגיע למספר ימי התרשמות בקרית שלום, כשמחר הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות. בעבר שיחק דייה ברג'ינה האיטלקית בסריה A, וכן בניס ובמץ בליגה הצרפתית הראשונה. בעונה החולפת שיחק הקשר במדי ארצ'יאספור, יריבתה של מכבי ת"א בגביע אופ"א.

טקס הצגת השחקנים של מכבי ת"א, שתוכנן להתקיים מחר לפני המשחק, בוטל מחשש לניחוס הקבוצה ובמקומו ייערך טקס שיוקדש למני לוי ולמשפחתו. זאת כחלק מהחלטה שנתקבלה במועדון לפיה כל עונת המשחקים 2007/2008 תוקדש למני לוי.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, עוז יפרח, שרן ייני (ניסו קפילוטו), אורי שטרית, יוסי שבחון, אבי נמני, רודי חדד, יניב עזרן, עומר פרץ, יאניק קמנאן.

שריקי: "מאחל לעזרן שיתחיל לכבוש מהמחזור השני"

מ.ס אשדוד סיימה הערב את הכנותיה לקראת משחק הפתיחה של הליגה מול מכבי תל אביב. מפגש פיקנטי יהיה במשחק, כאשר אשדוד תפגוש את חלוצה לשעבר, יניב עזרן שסיים כמלך השערים בעונה שעברה. תקופת ההכנה לליגה רחוקה מלהיות מושלמת באשדוד, וסגל הקבוצה עדיין לא סגור, אלן מסודי הצטרף רק בשבוע שעבר ולא צפוי לפתוח מחר בהרכב. בקבוצה ממתינים לשחרורים הבינלאומיים של צמד הזרים, הבלם הברזילאי אנדרה לואיס שחתם אמש והקשר הארגנטינאי אנדראס איימאר. במידה והשחרורים לא יגיעו עד מחר בשעה 15:30, הם לא יוכלו ליטול חלק במשחק.

אייל אלמושנינו, שעדיין לא החלים מהפציעה בברכו, והחלוץ הצעיר משה בן לולו, הנמצא בסגל הנבחרת הצעירה לטורניר באוקראינה, לא יהיו בסגל למשחק. אם לואיס לא יוכל לשחק, יפתח אדיר טובול בעמדת הבלם האחורי, כאשר מאור זוהר הצעיר, ישחק כבלם קדמי ורחמים צ'קול יתופקד כמגן שמאלי.
המאמן אלון חזן עדין לא החליט כיצד יראה הקישור שלו והדבר גם תלוי בעניין השחרור הבינלאומי של איימאר. יוסי אופיר וז'אן ז'אק גוסו גוסו צפויים לפתוח בקישור יחד עם דוד רביבו, אם איימאר לא יוכל לשחק, אמור חזן לבחור אחד מבין השניים, עידן מליחי או קובי דג'אני להחליפו. בהתקפה אין הפתעות, כאשר הצמד שריקי והולצמן יתופקדו ביחד בחוד.

הערב אמר חזן לוואלה! ספורט: "ההכנה למשחק אכן לא אידיאלית. אבל אין לנו תירוצים. הרכב חסר או העדרות של שחקן כזה או אחר לא יהוו תירוץ לחוסר הצלחה. מי שנמצא ישחק ואנחנו מקווים לעשות הכל על הצד הטוב ביותר".

החלוץ הצעיר עידן שריקי, שמפגין כושר טוב מתחילת העונה,אמר: "זה תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה. אנחנו באים מוכנים לקראת מכבי תל אביב. כשנשרקת שריקת הפתיחה לליגה אף אחד לא זוכר איך נראתה הקבוצה בתקופת ההכנה. נבוא עם המון מוטיבציה ורצון לנצח. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו, אם לא היינו מאמינים בעצמנו, לא היינו מופיעים למשחק. ניתן למכבי את הכבוד המגיע לה אבל אנחנו באים לנצח ולקחת שלוש נקודות".

שריקי גם התייחס למפגש המסקרן מול חברו לשעבר להתקפת אשדוד : "אני מאחל ליניב עזרן המון בהצלחה, הוא חבר שלי ומאחל לו שיסיים בתור מלך השערים, אבל שיתחיל להבקיע מהמחזור השני והלאה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, מיקי עטיה, אנדרה לואיס (אדיר טובול), מאור זוהר, אדיר טובול (רחמים צ'קול), יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, אנדראס איימאר ( קובי דג'אני), עידן שריקי, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully