וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים להפתעה של טיבי

19.8.2007 / 14:32

גנאים מנסה להישאר מאופק אחרי הניצחון של סכנין על חיפה: "המטרה - לשרוד בליגת העל".כעת ממתינים למימון הקטארי שהבטיח הח"כ

יום אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה (0:1), בסכנין מנסים להישאר צנועים ומאופקים ולא לצאת בהצהרות. אתמול, לעומת זאת, השמחה הייתה פחות מאופקת. עשרות אוהדי הקבוצה, מצוידים בצעיפים ובדגלי הקבוצה, המתינו לשחקנים, קיבלו אותם בשירים ובמחולות וצפצופי המכוניות החרישו אוזניים.

המגן עבד רבאח אמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט: "הכי חשוב שהניצחון הגיע במשחק ליגה. הגענו בלי פחד לחיפה, עמדנו מצוין מבחינה טקטית ושיתקנו אותם. הגענו להמון מצבים ויכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. הכי חשוב זה שחזרנו עם שלוש הנקודות. תן לי 0:1 קטן כל שבוע ואני אהיה הכי מאושר בעולם".

רבאח לא מסתנוור מהניצחון וזוכר את מטרות הקבוצה: "אנחנו משחקים בשביל להישאר בליגה. ההתחלה טובה, וזה נותן דחיפה גדולה להמשך, אבל בשבוע הבא אנחנו מארחים את קרית שמונה וההכנה תהיה אותו דבר כמו למשחק עם חיפה. אין משחקים קלים בליגה הזו, בבית שלנו אנחנו צריכים ויכולים לנצח כל משחק. נבוא בשביל לנצח".

גם בהנהלה יודעים שאסור להסתנוור מהניצחון, ויו"ר סכנין, מאזן גנאים, ממשיך לחפש תקציבים נוספים בכדי לחזק את הקבוצה. היום אמר גנאים: "עשינו ניצחון גדול, צריך לתת את כל הקרדיט לצוות המקצועי. אלישע והשחקנים עשו עבודה נפלאה, נתנו מלחמה ספורטיבית פנטסטית ומגיע להם כל הכבוד".

גנאים יודע שהסגל הקצר עשוי להיות בעוכרי הקבוצה בהמשך הדרך. "אסור לנו לשכוח שמטרתנו היא לשרוד בליגת העל", אמר היו"ר, "למרות הניצחון הסתכלתי אתמול על ספסל המחליפים וראיתי רק שלושה שחקנים. זה מדליק נורה אדומה ואני יודע שבמקרה של פציעות והרחקות נהיה בבעיה. תפקידי כיו"ר זה לא לישון ולדאוג לחזק את הקבוצה".

אולי הבשורה הטובה מגיעה מחבר הכנסת אחמד טיבי, שנכנס אתמול לחדר ההלבשה בסיום המשחק והבטיח להנהלת הקבוצה להעביר סיוע כספי ממקורות בקטאר, דבר שיעזור בהבאת מספר שחקני רכש נוספים.

"אתמול אמר לי טיבי שהוא מכין הפתעה לסכנין ומאוד שמחתי לשמוע על כך", אמר גנאים, "אין לי מושג בכמה כסף מדובר אבל נמתין בסבלנות. אני מאמין שעם הכסף שיגיע נוכל להביא עוד שוער ישראלי וקשר זר. מאיר כהן הוכיח את עצמו אתמול והיה מצוין, אין סיבה שנביא שוער זר".

גנאים מקווה שסכנין תארח את המשחק הבא מול קרית שמונה בדוחא: "בעזרת השם, היום או מחר המשטרה תאשר את המגרש בסכנין. טיפלנו בכל הליקויים. בשבת מול קרית שמונה אני בטוח שלא יהיה כיסא אחד פנוי באיצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully