וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מפחדים מבית"ר"

19.8.2007 / 10:59

אחרי היכולת המרשימה בגביע הטוטו, בני יהודה מגיעה מעודדת למשחק הליגה הראשון, מול האלופה בטדי. קובצ'ביץ': "אנחנו באים לנצח"

בני יהודה פותחת הערב (ראשון) את העונה במשחק חוץ מול האלופה בית"ר ירושלים, כשהיא מעודדת מאוד משני הניצחונות שהשיגה במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה נראתה מחוברת ומגובשת, והמשחקים האחרונים העניקו ביטחון לשחקנים שאפשר להוציא תוצאה טובה כבר הערב בטדי, למרות שמנגד תעמוד האלופה על שלל כוכביה.

"אנחנו מכבדים כל קבוצה, אבל לא מפחדים מאף אחד", אמר הרוויה קובצ'ביץ, קשרה הקרואטי של בני יהודה, "אני לא רואה שום הבדל בין אף שחקן של בית"ר לשחקן של בני יהודה, אנחנו באים לנצח, הם בסך הכל אנשים, בשר ודם כמוני וכמוך".

לרשותו של המאמן ניצן שירזי יעמוד סגל מלא, למעט הקשר יוסי רוזן, שסוחב עונש הרחקה בגין צהובים מהעונה שעברה. החלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה התאושש מהפציעה מהמשחק בגביע הטוטו והוא כשיר לחלוטין. הקשר הצעיר עוז ראלי, שהיה מצוין במהלך הניצחון 1:3 על כפ"ס בגביע הטוטו, שוחרר ממסע הנבחרת הצעירה לאוקראינה, והוא צפוי לפתוח בהרכב.

הקפטן אסי בלדוט אמר לקראת המשחק הערב: "עד עכשיו פתחנו את העונה בצורה טובה, אבל לקבל את בית"ר בחוץ זו באמת ההגרלה הכי קשה שיש. זו האלופה, הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל מתישהו צריך לבוא לטדי ועדיף שנגמור עם זה כבר עכשיו. אנחנו מגיעים לנצח בכל מגרש, יש לנו קבוצה טובה ויש חיבור בין השחקנים. השחקנים כאן רעבים להצלחה ועכשיו אנחנו צריכים להראות מה אנחנו שווים. אנחנו ממש לא באים בכדי לשמש תפאורה לבית"ר".

כ-2,000 אוהדים זהובים צפויים להגיע הערב לטדי. הנהלת הקבוצה ארגנה שני אוטובוסים, שייצאו בשעה 18:30 מהמגרש בשכונת התקווה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי, אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully