וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת

18.8.2007 / 20:38

בן לוז ניצל טעות קשה של קובי גנון, בלם מכבי פ"ת, כדי לכבוש בניצחון 0:1 של הפועל כפ"ס, שעלתה בהרכב חסר, בפתיחת ליגת העל

מכבי פתח תקווה נחלה הערב (שבת) הפסד להפועל כפר סבא 1:0 במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל לעונת 2007/8, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

המלאבסים עברו את אחד הקיצים הסוערים ביותר שידע המועדון הצנוע. לאחר שנים ארוכות בהן עמד גיא לוזון על הקווים הגיע מאמן האלופה בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. כמו כן כל הקיץ התעסקו באם המושבות בעזיבתו של עומר גולן. למרות הכול, הצליח לבסוף מזרחי לבנות קבוצה טובה, כשהביא את דירסאו וקדוסי. אבל מסתבר שלהביא חלקים זה לא מספיק, צריך גם להרכיבם ולהדביקם.

לעומת פתח תקווה, כפר סבא עברה קיץ שקט, ללא טלטלות. כל כך שקט עד אשר אלי אוחנה לא הספיק להשלים את ההרכב ולמלא את כל מכסת הזרים. מה שכן למאמן יש שחקנים חכמים וותיקים, שיודעים לנצל את המעט שנופל בחלקם.

אחד מהם הוא ג'יזרמו ישראלביץ'. הקשר הקטן והפעלתן מנהל את המשחק של הפועל כפר סבא בחוכמה רבה ועם הרבה תעוזה וחוצפה. כל הכדורים מתנקזים אליו והוא מנתב את המשחק של הירוקים. בדקה העשירית הוא חטף כדור, אחרי טעות חמורה של גנון, בלם פתח תקווה, וירה. כהן הדף, אבל בן לוז היה במקום כדי לעשות את ההבדל.

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! טעות של קובי גנון. ישראלביץ' חטף ושיחרר בעיטה, אוהד כהן הדף, אבל בן לוז עט על הכדור החוזר וכבש את שער הבכורה של הפועל כפר סבא לעונת 2007/8. 0:1 לכפ"ס.

דקה 29 - פתח תקווה, שהתקשתה להגיע להזדמנות עד כה, כמעט והישוותה. עאמר הרים כדור חופשי. קובי גנון, שחב לקבוצה אחרי הטעות שלו בהגנה, נגח, הכדור עבר בסמוך לקורה.

דקה 68 - שוער מכבי פתח תקווה אוהד כהן הציל את קבוצתו משער שני אחרי נגיחה.

דקה 72 - החמצה מסמרת שיער של יבואה, שבעט מכשישה מטרים גבוה לשחקים.

הרכבים:

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגאמדוב, נאור פסר, קובי גנון; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן (פליקס אובוקה, 46), ננאד סאביץ' (דני פרדה, 46); עומר גולן, אוהד קדוסי (רוביל סרסור, 67).

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזלבש; אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ' (גיא דיין, 72); כפיר אדרי (אבי כנפו, 65); סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully