וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: קשר מגאנה ייבחן בקבוצה

18.8.2007 / 22:38

עמנואל אלן, שהיה אמור להגיע למבחנים, נחת בישראל. יוסי מזרחי כעס על סאביץ' שהוחלף במחצית. שחקנים בקבוצה: "היינו עדיפים על כפ"ס"

קשר נבחרת גאנה הצעירה, עמנואל אלן, נחת בסוף השבוע בישראל וייבחן במכבי פתח תקווה בימים הקרובים. המאמן יוסי מזרחי, שקבוצתו הפסידה הערב בביתה, 0:1 להפועל כפר סבא, מעוניין להשלים את מכסת הזרים שלו, שכרגע מונה ארבעה: בלסינג קאקו, פליקס אובוקה, ננאד סאביץ' וחאבייר דירסאו.

במהלך המחצית הראשונה אמר מזרחי לשחקניו: "אתם יותר טובים, בואו נעלה וננצח את המשחק הזה". השחקנים העידו כי מזרחי זעם על סאביץ' במהלך המחצית הראשונה, בטענה שלא מילא אחר ההוראות והפגין יכולת חלשה. גם לירן כהן הוחלף במחצית.

בסיום אמר מזרחי: "במחצית הראשונה נראינו טוב, במחצית השנייה יצא לנו כל האוויר מהמפרשים. המטרה שלנו, עוד קודם לאיזה מקום נסיים בליגה, היא לשחק כדורגל טוב יותר מאיך ששיחקנו היום. אז נוכל להגיע למקומות טובים".

"היינו עדיפים על הפועל כפר סבא", אמרו לאחר המשחק שחקנים בקבוצה. "במשחק הבא מול מכבי תל אביב תראו קבצה אחרת על המגרש". בקבוצה מקווים שאלן ירשים באימונים ויוכל לשחק כבר במחזור הבא מול מכבי. "דירסאו עדיין לא בכושר מלא", הוסיפו. "הקבוצה שלנו עדיין מועמדת לאחד מארבעת המקומות הראשונים".

אוחנה: "כבר עכשיו יש לנו קבוצה טובה"

שחקני הפועל כפר סבא חגגו בסיום המשחק בחדר ההלבשה את הניצחון. אלי אוחנה ציין כי ייתכן ובימים הקרובים יגיע חלוץ זר להתרשמות בקבוצה.

מאמן כפר סבא אלי אוחנה: "פתחנו מצוין, גם בשנה שעברה ניצחנו פתח תקוואית, אבל אחרת. זה היה משחק חוץ קשה. הם שלטו, אבל לא סיכנו אותנו בכלל. כל פעם שהגענו להזדמנות במחצית השנייה היינו קרובים להבקיע. אני לא מתלונן, טוב לי 0:1 במשחק חוץ בפתיחת עונה.

"עדיין לא השלמנו את הסגל מסיבות אובייקטיביות. ברגע שנשלים, נייצב ונתאם את הסגל, תהיה לנו קבוצה טובה. למרות שאני חושב שכבר עכשיו יש לנו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully