וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה עושה היסטוריה

17.8.2007 / 14:00

העיר מתמרקת לקראת משחק הבית הראשון אי פעם של הקבוצה בליגת העל מול מכבי הרצליה (שבת 17:00), שלא לוקחת חלק בחגיגה

העולה החדשה לליגת העל, הפועל עירוני קרית שמונה, עומדת לעשות מחר היסטוריה כאשר היא תארח ( שבת 17:00), במסגרת המחזור הראשון, את מכבי הרצליה במגרש הביתי בקרית שמונה. יותר מ-1,000 מנויים למשחקי הקבוצה כבר נחטפו, וקופות האיצטדיון לא תיפתחנה בשבת.

משטרת ישראל אישרה את האצטדיון לאחר סיור שנערך בו ביום רביעי, ולאחר שתוקנו בו מרבית הליקויים. "ידענו לכל אורך השבוע שנארח כאן ושהמשטרה לא תמנע מאיתנו לשחק", אמר גורם בקבוצה, "אבל אני שמח שהכל מאחורינו". בכל מקרה, במועדון יודעים כי עבודה רבה עדיין לפניהם, שכן ההתאחדות הורתה לקבוצה להגדיל את מספר המקומות במגרש ולהתקין תאורה נאותה עד סוף אוקטובר.

סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של המאמן רן בן שמעון. החלוץ הצעיר יובל אבידור יעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים, אותם הוא סוחב עוד מהעונה שעברה. השחרור הבינלאומי של הגנאי פטר אופורקוואי לא הגיע והחלוץ לא יהיה בסגל למשחק.

בן שמעון אמר לקראת המשחק הבית ההיסטורי של הקבוצה : "לא קיבלנו יתרון על קבוצה כזו או אחרת בגלל שאנו משחקים במגרש הביתי שלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה. צריך להבין שהמגרש לא מספיק לנו כדי לנצח. מי שתעמוד בפרמטרים של הכדורגל טוב יותר, היא זו שתנצח".

הרכב משוער: שביט אלימלך; תומר חליבה (ברק בכר ), יניב לביא, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום; עבאס סואן, עמנואל אמנגואה, צ'ירסאווה גואל, גיא צרפתי; יירו בלו, ויאם עמאשה

בוקסנבוים: "עשינו הכנה טובה"

בהרצליה פותחים עונה בתקווה שלא יצטרכו להילחם על הירידה כמו בעונה שעברה, אך מודעים לעובדה שהסגל נחלש מאוד יחסית לעונה הקודמת ועד כה לא הובאו חיזוקים משמעותיים. בשלב זה תשחק הרצליה עם ארבעה זרים. בקבוצה ינסו להחתים חלוץ זר נוסף בשבועות הקרובים.

הרצליה תהיה הקבוצה הראשונה שתתארח במגרש בקרית שמונה ובקבוצה לא ממש מתכוונים לקחת חלק בחגיגה ההיסטורית של המארחים ורוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין.
צמד מגני הרכש, אושרי אלפסי ורמי חליס, צפויים לפתוח בהרכב. חוליית הקישור תמשיך להתבסס על הטריו דיוויס-ראדי-בוקסנבוים, אלנתן סלמי שהגיע מהפועל פ"ת צפוי לפתוח בחוד לצידו של סעיד מקאסי.

עומר בוקסנבוים אמר היום : "עשינו הכנה טובה למשחק הראשון ונקווה לפתוח את הליגה ברגל ימין. העונה השניה בליגת העל היא תמיד יותר קשה, אבל יש לנו צוות מקצועי טוב ושחקנים טובים. יש כאן הרבה שחקנים צעירים ומאוד נחושים להצליח,המטרה שלנו היא להישאר בליגה. נקווה לעמוד בזה".

הרכב משוער: פיטר מארלייר; רמי חליס, מטייה מורץ, שי בנאי, אושרי אלפסי; מהראן ראדי, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה; סעיד מקאסי, אלנתן סלמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully