וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דוארטה כשיר, ראלי להרכב

17.8.2007 / 12:06

החלוץ החלים מהפציעה וישחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, הקשר הצעיר לא ייסע עם הנבחרת הצעירה לקייב ויפתח. קובאצ'ביץ': "לא מפחדים"

כפי המסתמן מאימון הבוקר שערכה היום (שישי) בני יהודה, לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל, עוז ראלי הצעיר צפוי לתפוס מקום בהרכב הראשון של הקבוצה. במהלך השבוע זומן ראלי לנבחרת הצעירה והיה אמור לנסוע ביום ראשון אחה"צ עם הנבחרת לקייב, אוקראינה, לטורניר ע"ש ואלרי לובנובסקי, אולם בהחלטה משותפת של מאמן הצעירה גיא לוי ומאמן בני יהודה ניצן שירזי, הוחלט כי ראלי ייקח חלק במשחק בטדי. עדיין לא ברור האם ראלי יצטרף לנבחרת לאחריו.

החלוץ ז'וז'ה דוארטה ערך היום אימון מלא ונראה שהחלים לגמרי מפציעתו. מי שצפוי להיעדר מהמשחק בטדי הוא הקשר יוסי רוזן, שסוחב עונש הרחקה בגין צהובים עוד מסוף העונה שעברה. באימונים שערכה הקבוצה במהלך השבוע נשמעו שחקני בני יהודה בטוחים ביכולתם לצאת מטדי עם נקודות. "אנחנו מכבדים מאוד את בית"ר ירושלים, אבל אנחנו לא מפחדים משום קבוצה", אמר הרוויה קובאצ'ביץ' בתום האימון הבוקר. "בני יהודה מגיעה לכל מגרש כדי לנצח. אני לא רואה שום הבדל בין שחקני בית"ר לשחקנים שלנו. גם הם אנשים בשר ודם, בדיוק כמונו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully