וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוני: "צריך לתת את הגיבוי למאמן בשלב הזה"

אלי כהן שמע קריאות "תתפטר", אבל לוני תומך. המאמן: "שיחקנו טוב מאוד, הלוואי שנמשיך ככה", אחד מהשחקנים: "איזה משחק הוא ראה?"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

מכבי תל אביב איכזבה בגדול במשחקה הרשמי הראשון העונה, אז הפסידה 1:0 לסנטה קולומה. מספר שבועות עברו, רודי חדד הגיע, יניב עזרן נרשם לסיבוב הבא של גביע אופ"א כמו גם שאר שחקני הרכש, אבל הערב (חמישי) איכזבו הצהובים שוב כשסיימו בתיקו 1:1 מול ארצ'יאספור מהליגה הטורקית השנייה.

בסיום המשחק היתה אווירה קשה בחדר ההלבשה הצהוב. אלי כהן הרגיש ששריקות הבוז של האוהדים בסיום והקריאות "תתפטר" לעברו השפיעו על השחקנים וביקש מהם: "אל תתייחסו לקהל, תתעלמו".

מילאן מרטינוביץ', שחזר למרכז ההגנה לאחר פציעה ועשה טעות קשה בסיום שזיכתה אותו בשריקות בוז מהיציע, נראה מדוכדך מאוד בסיום ומיהר לעזוב את האצטדיון. בחדר ההלבשה הוא גער בחבריו על כך שלא התריעו בו כי ישנו חלוץ טורקי בסביבה בעת שמסר לשוער.

שחקנים בקבוצה ביקרו את המאמן אלי כהן על כך שטען כי הוא מרוצה מהיכולת ושמכבי שיחקה נפלא (התגובה המלאה בהמשך). "איזה משחק הוא ראה?", שאל בלעג אחד השחקנים, "מדובר בקבוצה מליגה שנייה בטורקיה, היינו חייבים לנצח ואוי ואבוי אם לא נעשה את זה במשחק השני".

כהן שמע "תתפטר"

אלי כהן מאמן מכבי תל אביב, שמע לראשונה מזה זמן רב קריאות 'תתפטר' מהקהל הביתי שלו ואחרי המשחק אמר: "שיחקנו טוב מאוד היום, ספגנו שער מהיר מחוסר עירנות. הם עשו לנו חיים קשים, אבל אחרי ה-0:1 לא הרמנו ידיים. הלוואי שנמשיך לשחק ככה".

כהן בחר להאשים גם את התקשורת: "התקשורת המעיטה בערכם של הטורקים ואני אמרתי שהם לא חלשים. זה שהם ירדו ליגה לא אומר כלום. הם שיחקו חזק וסגרו טוב את המגרש. אם היינו ממשיכים בלי לחטוף את השער, היינו מבקיעים עוד אחד. עדיין יש לנו סיכויים".

אבי נמני, קפטן הקבוצה, ששיחק למעלה ממחצית אמר: "קיבלנו גול טפשי בהתחלה. עשינו טעות חמורה, אבל השתלטנו על המשחק והגענו להרבה מצבים. עד הדקה ה-65 שיחקנו טוב, אחרי זה התעייפנו. יש לנו הרבה שחקנים שלא בכושר משחק".

לגבי עצמו הוסיף הקפטן: "שיחקתי יותר מדי מעבר למה שהייתי צריך. סימנתי שאני כבר לא יכול, למרות שהייתי שמח להמשיך. לא רציתי להסב לעצמי נזק גופני. נבוא עם ראש מורם לטורקיה, הכול יכול להיות בגומלין".

עוד ציין נמני שהקבוצה מנהלת משא ומתן מתקדם עם שחקן רכש ישראלי וכי שני זרים צפויים להגיע בתקופה הקרובה. עם זאת הודה הקפטן שלא בטוח שהם יגיעו לפני פתיחת הליגה.

לוני הרציקוביץ' סיפק פרשנות משלו: "היו דברים שראיתי שהיו טובים, היו חלקים שבאמת אהבתי, אבל עדיין זה לא מה שהיינו רוצים להשיג במשחק בית. היו יותר מדי מקרים בהם הקבוצה לא עמדה כמו שצריך. היו יותר מדי קטעים שנעלמנו מהמגרש. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, הבעיה היא שעכשיו נצטרך לצאת לטורקיה ולנצח שם, לעשות את העבודה שלא עשינו פה.

כשנשאל אם הוא מאמין במאמן אמר הרציקוביץ': "הוא חלק מהקבוצה, כשאני אומר שאני מאמין בקבוצה אז אני מאמין גם בו. צריך לתת את הגיבוי למאמן בשלב הזה. הייתי מאוד שמח אם היינו דורסים אותם ועושים תוצאה שונה. כל פעם שיקרה דבר כזה אנחנו צריכים לעשות דיונים וכל פעם שננצח נעשה חגיגה? צריך להירגע גם בנצחונות וגם בהפסדים. אנחנו צריכים לעבור שלב באירופה. אין לי ספק ששחקני מכבי היו צריכים לנצח היום, אנחנו צריכים לנצח גם בטורקיה. לא ניצחנו היום ועכשיו אני חש חובה לנצח שם".

פרץ: "מלחיץ אותי שאבא על הספסל"

עומר פרץ, שהיה לא רע במחצית הראשונה ואף הגיע למספר הזדמנויות, אמר: "אני חושב שהצגנו משחק טוב מאוד, הגענו להרבה להזדמנויות. השער בהתחלה הכניס אותנו להלם, אבל הגבנו מהר ויפה. הקצב היה טוב, חבל שלא הבקענו עוד גול. מאמין שהגולים שלי עוד יבואו. אני חושב שאפשר לנצח בחוץ. אנו צריכים להיות יותר מגובשים בקטע הטקטי". פרץ לא חשש לחשוף את מה שכולם יודעים: "קצת מלחיץ אותי שאבא שלי על הספסל, אבל אני עובד על זה".

יאניק קמאנן סירב להתראיין בסיום המשחק, אבל אמר: "זה לא יום טוב, תבינו אותי".

ארז מסיקה: "התוצאה מאכזבת אבל צריך להתעודד מהמשחק הטוב ששיחקנו. אני באופן אישי נזכר באינספור מצבים שאליהם הגענו וזה די מעודד. עם קצת יותר מזל היינו מבקיעים הרבה יותר אבל שוב, התוצאה מאכזבת. אני מאמין שבמשחק הבא ניראה יותר טוב והכדורים גם ייכנסו".

על חוסר המחץ בחוד אמר מסיקה: "הדברים האלו קורים לשחקני ההתקפה הכי טובים בעולם. זה קורה, צריך את הזמן כדי שהדברים יתחברו. אני מאמין שעם הזמן נראה ניצול מצבים יותר טוב". מסיקה סירב להתייחס לקריאות האוהדים לעברו של אלי כהן.

יניב עזרן, שפתח על הספסל ונכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה, אמר: "דיברנו לפני המשחק על הכדורגל הטורקי ואמרנו שמדובר בקבוצה טובה. היינו עדיפים עליהם ברוב שלבי המשחק והיינו צריכים לנצח. יש לנו עוד 90 דקות בטורקיה ואני מקווה שנביא את הניצחון שם. מכבי זה המועדון הכי גדול בארץ ויש לחץ, אבל כל שחקן צריך לדעת להתמודד. יש כאן שחקנים כמוני וכמו רודי חדד שלא עשו הכנה אופטימלית, אבל הכל עניין של זמן ואני בטוח שתהיה כאן קבוצה טובה ואטקרקטיבית".

על הקריאות של הקהל אמר עזרן: "אין ספק שזה פוגע אבל זו זכותם. הם קונים כרטיס ורוצים לראות כדורגל מהנה, אבל אני בטוח שבמהלך העונה נפצה אותם. אני מקווה מאוד שנעבור אותם בעוד שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully