וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מוכנה לחזרה לבמה המרכזית

16.8.2007 / 15:08

העולה החדשה תפתח את העונה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. יבוריאן יפתח לבדו בחוד. ברקאי: "רוצים להוכיח שזה המקום שלנו"

העולה החדשה בני סכנין פותחת את העונה החדשה בליגת העל במשחק חוץ מול מכבי חיפה בקרית אליעזר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1), כשהמטרה הפעם היא לתקוע יתד לטווח ארוך בליגה הבכירה. אך נכון לעכשיו נראה שמחסור במקורות מימון ואי החתמתם של שחקני רכש נוספים עלולים לעמוד בעוכרי נציגת המגזר הערבי בליגת העל. מעודדת משני נצחונות רצופים בגביע הטוטו, סכנין לקרית אליעזר אחרי שבוע בו עסקו בעיקר בענייני התקציב ואישור המגרש הביתי של הקבוצה בדוחא, אולם כעת כל העיניים נשואות למשחק הפתיחה.

לפחות על פי מה שתורגל השבוע באימונים, נראה שהמאמן אלישע לוי מאוד מאמין באימרה "הרכב מנצח לא מחליפים", והוא צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שניצח את מכבי ת"א בגביע הטוטו בשבת שעברה. חוזהו של החלוץ הברזילאי, לאנדרו סימיוני, עבר היום (חמישי) בבקרת התקציבים. סימיוני, שהחלים מהפציעה ממנה סבל בשרירי המפשעה, לא צפוי לפתוח בהרכב. בחלק האחורי, ימשיך הצמד יא יא פטי וליאוניד קרופניק להחזיק את מרכז ההגנה. מאור בוזגלו, שנמצא בכושר יוצא מן הכלל, יפתח בקישור לצדם של ג'ון קולמה וחאלד חאליילה. החלוץ איליה יבוריאן, שלא מפסיק לכבוש מתחילת העונה, יפתח לבדו בשפיץ. הבלם גבע ברקאי והחלוץ לירון וילנר, החלימו סופית מפציעותיהם ויכללו בסגל הקבוצה.

גבע ברקאי הוותיק, שפותח עונה שלישית בסכנין, אמר היום לוואלה! ספורט: "זה מרגש בכל פעם מחדש לפתוח עונה, שנה שלמה עבדנו בשביל להחזיר את הקבוצה לליגת העל ועכשיו אנחנו רוצים להוכיח לכולם שזה המקום שלנו. אני משוכנע שהשנה זה לא ייראה כמו בעונה שירדנו. זה אמנם יהיה מאוד קשה כי בליגה יש קבוצות מצוינות, אבל יש בסכנין קבוצה טובה ואנחנו נילחם על ההישארות ולא נרד".

ברקאי מתייחס ליריבה בשבת ואומר: "על פניו נראה שזו הגרלה קשה לקבל במשחק הראשון את מכבי חיפה בחוץ, אבל צריך להסתכל על הדברים בצורה חיובית. הרי מתישהו היינו צריכים לשחק שם, ואם נעשה תוצאה טובה במשחק הראשון זה ייתן לנו דחיפה אדירה להמשך. אנחנו ממש לא בונים על כך שחיפה רק מתגבשת עכשיו ועל זה שהתחלפו שם שחקנים. כל מי שהגיע הוא בוודאי שחקן טוב ויש להם קבוצה מצויינת".

הבלם נשמע אופטימי מאוד לקראת העונה החדשה: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נדמה לי שאפשר להיות מאוד אופטימיים על פי משחקי ההכנה שלנו, כי ניתן היה לראות שנראינו כמו קבוצה וזה הכי חשוב. כרגע אמנם הסגל מצומצם, וברור שנצטרך להוסיף מספר שחקנים, אבל הקבוצה שנבנתה כאן היא טובה מאוד".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, חיים בנון, חאמד גנאים, ג'ון קולמה, חאלד חאליילה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully