וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "נעשה הכל כדי לצאת עם נקודות מטדי"

14.8.2007 / 18:53

קשרה הוותיק של בני יהודה מתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים בראשון הקרוב. דוארטה, שנפצע במשחק גביע הטוטו, אמור להיות כשיר

אנחת רווחה בבני יהודה. הערב התברר כי פציעתו של חלוץ הקבוצה, ז'וז'ה דוארטה אינה חמורה כפי שחשבו בתחילה. דוארטה ספג אמש מכה חזקה ברגלו במשחק גביע הטוטו מול הפועל כפ"ס ונטש את המגרש כשהוא זועק מכאבים. צילום ובדיקות, שערך דוארטה היום, אישרו את אבחנת הצוות הרפואי של הזהובים. השחקן לא סובל מקרע בשריר או משבר ברגלו. הוא צפוי לשוב לאימונים בתוך יומיים ואמור להיות כשיר למשחקה של בני יהודה בטדי ביום ראשון הקרוב במסגרת המחזור הראשון בליגת העל.

מי שעשוי להחמיץ את המשחק מול בית"ר י"ם הוא הקשר הצעיר עוז ראלי שקיבל אמש זימון בכורה לנבחרת הצעירה של גיא לוי. הנבחרת אמורה לצאת ביום א' אחה"צ לטורניר ע"ש ואלרי לובנובסקי ברוסיה וראלי הצעיר צפוי להיות בין המוזמנים לנסיעה. בשכונה אמרו היום כי לא יינסו למנוע מהקשר הצעיר לצאת למסע הנבחרת וכי זהו כבוד גדול ששחקן מבני יהודה ילבש את המדים הלאומיים.

למאמן ניצן שירזי צפויה בעיה לא קטנה במרכז המגרש, כאשר גם הקשר יוסי רוזן יעדר מהמשחק עקב עונש הרחקה בעוון צבירת 12 כרטיסים צהובים שהוא סוחב מסיום העונה שעברה. מי שנראה טוב מתחילת העונה ועושה רושם של חזרה לכושר הוא קפטן הקבוצה אסי בלדוט שמציג יכולת מצויינת במשחקי ההכנה וגם בשני משחקי גביע הטוטו בהם ניצחה הקבוצה
היום: "עשינו נצחון יפה מאוד", אמר בלדוט, "היו חלקים ששיחקנו כדורגל טוב, למעט 20 דקות שבהן שנעלמנו מהמגרש ואנחנו צריכים לתקן את זה, אסור שזה יקרה. בסך הכל אפשר לצאת מרוצים ואנחנו מסתכלים קדימה למשחק מול בית"ר".

הקפטן ירצה לשכוח את העונה שעברה ומסתכל קדימה: "אני מרגיש טוב באופן אישי, עובד קשה ועושה הכל כדי לחזור לעצמי. עכשיו צריך המשכיות ואני בטוח שעם עבודה קשה יבואו גם הגולים בהמשך. בלדוט מתייחס ליריבה הבאה של הזהובים: "מתחילת העונה אמרתי והאמנתי שלבני יהודה תהיה קבוצה טובה השנה. יש כאן שחקנים נפלאים ובני אדם טובים. המשחק מול בית"ר מגיע בזמן, זה משחק שכולם יודעים מה החשיבות שלו ולא צריך להוריד אנשים לקרקע אחרי שני הנצחונות שלנו כי כולם יגיעו דרוכים ומרוכזים בגלל היריבה שממול. אנחנו באים למשחק מאוד קשה מול האלופה, הקבוצה הכי טובה בליגה ואנחנו באים לנצח בכל מגרש. נעשה הכל בכדי לצאת משם עם הנקודות."

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully