וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרש בסכנין טרם אושר

15.8.2007 / 14:40

ועדיין, מאזן גנאים הבטיח כי משטרת ישראל תאפשר לסכנין לארח את משחק הליגה מול קריית שמונה. קשיים בצירוף בוגדאן

הבוקר (רביעי) נערכה ביקורת של המשטרה במגרשה של בני סכנין, ולמרות ההערכות המוקדמות בקבוצה לא זכה המגרש לאישור, בגלל מספר ליקויים שעדיין לא תוקנו. המשמעות של ההחלטה היא שכרגע משחקה הביתי הראשון של סכנין, במחזור השני מול הפועל קרית שמונה, יתקיים במגרש חלופי.

יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, אמר היום: "אלו ליקויים קלים, נטפל בהם ונקבל את אישור המשטרה. אין לי ספק שנארח את קרית שמונה אצלנו בדוחא".

על אף רצונו של המאמן אלישע לוי לצרף את החלוץ הרומני בוגדאן אפוסטו, מתקשה יו"ר הקבוצה מאזן גנאים למצוא מקורות מימון לעיסקה. בוגדאן, שהתאמן עם סכנין במחנה האימון הקיץ ברומניה, הרשים מאוד את אלישע לוי, שהחליט לצרפו על משבצת הזר החמישי.

עוד מסר גנאים כי מטרת נסיעתו של חבר ההנהלה, חסן אבו סאלח, לרומניה היא במסגרת תפקידו כמנהל קבוצת הבנות בעיר, שנסעה למחנה אימון ברומניה. גאניים הכחיש כי אבו סאלח נסע בכדי לסגור את עיסקת צירופו של החלוץ הרומני אפוסטו לקבוצה.

במידה ויצורף בוגדאן, תרד מהפרק אפשרות צירוף שוער זר והקבוצה מנסה לסגור את הבאתו של יניב מזרחי שישמש כשוער שני למאיר כהן שמגלה כושר מצוין מתחילת העונה. החלוץ הצעיר, איסלאם כנען, ששייך למכבי חיפה, נבחן בימים האחרונים בקבוצה וייתכן ויצורף לסגל.

עדכון ראשון 14.8.07 19:56
עדכון אחרון 15.8.07 14:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully