וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עוד ניצחון לבני יהודה

13.8.2007 / 21:35

הזהובים שוב הציגו יכולת טובה בגביע הטוטו, וגברו 1:3 על הפועל כפ"ס, משערים של דוארטה, אלי ומשה ביטון. דה סילבה רק צימק

בבני יהודה אמרו לפני פתיחת גביע הטוטו שיתייחסו למשחק כאילו היו חלק מליגה. אמרו וקיימו. במחזור הראשון גברו חניכיו של ניצן שירזי 0:1 על הפועל תל אביב, והערב (שני) הגיע 1:3 על כפר סבא, בו הציגו הזהובים הרבה מאוד מחץ ומהירות בהתקפה, שחיפו על דקות בהן הקבוצה ויתרה על אחזקת הכדור. ז'וזה דוארטה כבש מול קבוצתו לשעבר בדקה ה-10, אבל אחרי הפתיחה החזקה המשחק עבר לשליטת האורחים. ניצן שירזי זעם במהלך המחצית הראשונה על סגנון משחקו של אימורו לוקמן, גער בו שוב ושוב, ובסופו של דבר החליף אותו במחצית.

דוארטה קיבל מכה בשריר בדקה ה-63 ברגלו וירד לנוח, ובמקומו נכנס עוז ראלי, שנתן הופעה טובה. הפציעה של דוארטה התבררה כלא חמורה, ורופא הקבוצה אמר כי הוא צפוי להיות כשיר למפגש מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון, שיתקיים בראשון הבא. המחליף ראלי, מצידו, "התחיל במהלך" שהוביל ל-0:2 של משה ביטון (71). דגלאס דה סילבה צימק במהירות (73), אבל אלי ביטון סגר את הסיפור (77), כשקבע 1:3.

בכפר סבא, בדומה לעונה שעברה, הגיעו להזדמנויות, הניעו את הכדור, ושיחקו כדורגל נאה לעין, אבל חסרו מחץ והציגו משחק הגנה מפוקפק במקרה הטוב. אלי אוחנה יקווה שבמהלך העונה עצמה קבוצתו תיראה טוב יותר.

* הפועל פתח תקווה גברה 0:1 על הפועל רעננה במחזור השני בבית 1 של גביע הטוטו של הליגה הלאומית.

מהלך המשחק

דקה 4: ישראלביץ' הקפיץ כדור נאה מעל ההגנה, ולוז נגח בהשתטחות, אבל הכדור עף מעל השער.

דקה 5: גונזבלש הרחיק רע הגבהה כתומה, הישר לרגליו של דוארטה, שהצליח לבעוט משישה מטרים הישר למוסכים של בלומפילד.

דקה 7: כדור שוער ארוך של איינוגבה הגיע לביטון, ששיחרר בעיטה קופצנית שלא הפתיעה את לויטה.

דקה 10: גול! בלדוט חלף על פני אוזן באגף, שלח רוחב, אותו לויטה הדף למרכז הרחבה, ישירות לדוארטה, שהפעם משבעה מטרים שלח בומבה לרשת, 0:1 לבני יהודה.

דקה 22: דאבל פס נאה בין דוארטה ובלדוט השאיר את הברזילאי פנוי מ-18 מטרים, אבל הבעיטה שלו הלכה ישירות לביטון. הכדור פגע בהגנה הכפר סבאית וחזר לביטון, אבל החלוץ פיספס משישה מטרים בלבד.

דקה 36: ערבוביה ברחבה הובילה להזדמנות כפולה של אדרי, אבל שתי הבעיטות שלו נתקלו בזינוקים של אבו סיאם, שהציל שער בטוח פעמיים.

דקה 54: יבואה המחליף קיבל כדור ארוך ברחבה, עצר על החזה וירה בעוצמה, אבל לרשת החיצונית.

דקה 63: ישראלביץ' השתחרר יפה משני מגינים כתומים ונכנס לרחבה, החליף מסירות עם בן לוז, ובעט מזווית קשה כדור שאיינוגבה הדף לקרן.

דקה 72: גול! עוז ראלי שלח כדור מצוין לאיציק עזוז באגף, והאחרון העביר רוחב מדוד לביטון, שכבש מקרוב. 0:2 לבני יהודה.

דקה 73: גול! כפר סבא צימצמה במהירות, אחרי שבעיטה של אוזן הפכה לבישול לדה סילבה, שכבש את העקב, כנראה ממצב נבדל. רק 2:1.

דקה 77: גול! בבני יהודה התלוננו על הנבדל, אבל אלי ביטון ידע להגיב בנגיחה שהכניעה לויטה, וקבע 1:3.

ההרכבים:

בני יהודה: דלה איינוגבה; אלי אברבנל, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן (אלי ביטון, 46), הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן (תמיר כחלון, 79), אסי בלדוט; משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה (עוז ראלי, 63).

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו; לירודאו גונזבלש; אייל שן (אלירן סיימון, 56), אביחי ידין, בן לוז (אבי אבינו, 79), גיז'רמו ישראלביץ', כפיר אדרי (סמואל יבואה, 46); איב אלדג'י.

"זה נראה בסדר, סביר"

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה: "אין מה לדאוג. עלינו עם הרכב שונה ממה שיהיה בליגה, שיתפנו חלוץ שניסה להרשים אותנו ולא הצליח, יש לנו הגנה חדשה עם הברזילאי, אייל שן ואוזן, והיה חוסר תיאום. הם הבקיעו דווקא בדקות הטובות שלנו, אבל בליגה בטוח ניראה יותר טוב. אנחנו עדיין מחפשים עוד חלוץ, אבל בסך הכל אני מרוצה. מחכה לנו עוד עבודה, ואני בטוח שנשתפר".

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "עושה רושם שאנחנו מוכנים. זה נראה בסדר, סביר. הראש שלי עכשיו נתון למצב של דוארטה. הוא טוען שזה לא משהו רציני, אבל הרופאים יבדקו את זה.

"לא צריך לשקם את משה ביטון", אמר המאמן על שחקנו, "הוא לא צריך שיקום, הוא צריך לשחק ולהיות באזור שהוא אוהב - באמצע. אין לי ספק שהוא יחזור לכושר של לפני שנתיים".

"אנחנו מנסים להתחדש, להבין את המחויבות שנדרשת מאיתנו. שאר הדברים יבואו לבד. גם אני באופו אישי מרגיש טוב, כל כולי זה בני יהודה. אם הייו אומרים לי לפני חודשיים שאהיה פה - הייתי צוחק, אבל נסתרות הן דרכי האל. אני מאושר מהמקום שבו אני נמצא עכשיו".

"ניצן שירזי מאמין בי, הוא עוזר לי לחזור לעצמי", אמר משה ביטון, "כיף לפתוח ככה את העונה. מה שהיה בשנה שעברה נמחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully