וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר אזולאי חתם בבני יהודה

13.8.2007 / 14:53

לאחר מו"מ מייגע בין הצדדים, ימשיך הבלם לעונה רביעית בשכונה. השחקן יעבור בבקרה היום, אבל לא יהיה בסגל למשחק בגביע הטוטו

הסחבת בעניינו של יאיר אזולאי הסתיימה והבלם חתם היום (שני) על חוזהו בבני יהודה לעונה הקרובה. זוהי השנה הרביעית ברציפות שאזולאי ילבש את המדים הזהובים. לאחר שביום שישי שוחרר מהקבוצה, נערכו מאז יום שבת מספר שיחות ופגישות בינו לבין ההנהלה. היום נערכה פגישה נוספת במשרדי הקבוצה, בה כאמור, סוכמה חזרתו של אזולאי לשכונה. הבלם אמר לאחר החתימה: "בני יהודה זה הבית שלי ואני מאושר להמשיך עוד עונה במועדון".

אמש אמר מאמן הקבוצה ניצן שירזי: "אני מקווה שהפרשה תסתיים מהר ולשביעות רצונם של שני הצדדים. יאיר שחקן חשוב מאוד בקבוצה, הן כשחקן והן כאדם. אני מאוד רוצה לראות אותו אצלנו. בינתיים הוא על הגדר ואני מקווה שהוא ייפול לכיוון שלנו".

כזכור, ביום שישי הודיע יו"ר בני יהודה חזי מגן שהוא משחרר את אזולאי וזאת לאחר שלא אהב את התנהלותו בנושא החתימה. בין שני הצדדים התגלעה מחלוקת כספית קטנה וזאת עקב דמי ההשאלה שבני יהודה נתבקשה לשלם העונה למ.ס אשדוד, בעלת כרטיסו של אזולאי, בניגוד לשלוש העונות הקודמות בהן הושאל ללא תמורה.

בקבוצה יעבירו את חוזהו של אזולאי עוד היום בבקרה התקציבית, אבל הוא לא ייכלל בסגל, כמו גם אלירן עטר, שמתאושש מפציעה, למשחק הערב (בלומפילד 19:45), מול הפועל כפר סבא, במסגרת גביע הטוטו. שני השחקנים ערכו אימון אישי עם מאמן הכושר ערן שדו במגרש בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully