וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא מוותרים על חיזוק

12.8.2007 / 16:10

גם שני הניצחונות המרשימים בגביע הטוטו לא סינוורו את העולה החדשה, שממשיכה לחפש שחקני רכש. רבאח: "מאמינים שנישאר בליגה"

בסכנין קיבלו בשביעות רצון גדולה את הנצחון אמש (שבת) 1:2 על מכבי תל אביב במחזור השני של גביע הטוטו. המאמן אלישע לוי אהב לראות את היכולת שהפגינו חניכיו ובמיוחד את העובדה ששחקניו חזרו מפיגור, לא נבהלו מהיריב שעמד מולם והפכו את התוצאה בסיום.

אמש חסרו ללוי שלושה שחקנים - הברזילאי לאנדרו סימיוני, שנפגע בשרירי המפשעה באימון המסכם בחמישי, לירון וילנר שהרגיש כאב בשריר רגלו וגבע ברקאי שמתאושש מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. השלושה צפויים לעמוד לרשותו של המאמן לקראת משחק הפתיחה של הליגה בשבת מול מכבי חיפה.

בסכנין לא מסתנוורים מהנצחון אמש ויודעים שהקבוצה חייבת להתחזק. בימים האחרונים הועלה שוב שמו של הקשר-חלוץ הרומני אדריאן בוגדן והוא צפוי להגיע לקבוצה. גם השוער יניב מזרחי מועמד להצטרף. בסכנין ממתינים להתפתחות גם בעניין תומר חמד שממתין לשחרורו ממכבי חיפה.

המגן עבד רבאח אמר לאחר הנצחון על הצהובים: "עשינו את זה בגדול, שיחקנו מצויין, במיוחד בחצי השני, הגיע לנו לנצח. אנחנו מקווים להתחיל את הליגה ברגל ימין ולאסוף נקודות כבר במחזורים הראשונים, כי בעונות שירדנו ליגה, תחילת העונה היתה גרועה מאוד והעונה אנחנו רוצים לנצח כבר מההתחלה".

"אנחנו מאמינים שנישאר בליגה", סיכם רבאח. "המאמן וההנהלה בנו סגל חזק שמתאים לליגת העל. עכשיו תורנו לעבוד קשה ולהצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully