וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-כפ"ס: אוחנה יבחן חלוץ קמרוני

אלאדג'י ינסה להרשים את אוחנה, שגם רוצה לשאול את חמד מחיפה. אזולאי חתם על החוזה, אך לא בסגל. ביטון יערוך הופעת בכורה מחודשת

בני יהודה מתכוננת לקראת משחקה מחר (שני, בלומפילד, 19:45) מול הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור השני בבית ב' של גביע הטוטו. החלוץ משה ביטון צפוי לחזור להרכב לאחר שסיים עונש הרחקה ונעדר מהמשחק הקודם מול הפועל תל אביב. למעשה תהיה זו הופעת בכורה מחודשת של ביטון במשחק רשמי במדי הזהובים העונה.

למעט הבלם יאיר אזולאי, שחתם על החוזה, אך לא ייכלל בסגל, יעמוד לרשותו של המאמן ניצן שירזי סגל מלא. החלוץ אלירן עטר החלים כמעט לחלוטין מהפציעה ברגלו, אבל בקבוצה לא יירצו לסכן אותו והוא לא יהיה בסגל מחר. במשך סוף השבוע עסקו בבני יהודה בפרשת הבלם יאיר אזולאי שעדין לא חתם על חוזהו. יו"ר הקבוצה חזי מגן הודיע על שחרורו, לאחר שלא אהב את התנהלותו של אזולאי, דווקא לאחר שהושגה הסכמה ונחתמה עסקת ההשאלה של הבלם מקבוצת מ.ס.אשדוד, לה שייך הבלם.

ניצן שירזי: "גם למפעל גביע הטוטו יש חשיבות. מבחינתנו זה מפעל של התייחסות. מי שמתייחס כראוי אליו ורוצה, ירוץ עד הסוף. אנו רוצים לנצח בכל משחק. נרצה להשיג במשחק את מה שהתחלנו בשבוע שעבר. פחות מבחינת היכולת, אך יותר מבחינת התוצאה. צריכים לעשות משחק טוב כדי שנבוא לטדי מוכנים".

שירזי לא מזלזל ביריבה שממולו ואמר: "אין משחקים קלים. קבוצות שעל הנייר לקחו בקיץ אליפות עשו תוצאות פחות טובות. לכפ"ס יש קבוצה טובה מאוד וגם להם הרצונות שלהם". באימון הערב ציינו את יום הולדתו של המנכ"ל משה דמאיו, שסירב בתוקף להסגיר את גילו.

לראשונה העונה יוכלו מחר, האוהדים לרכוש כרטיסים מוזלים ב-40 ש"ח, זאת במסגרת פיילוט הכרטיסים המוזלים שיוצא לדרך במשחקי הבית של הזהובים. כמו כן יוכלו מחר האוהדים לרכוש מנויים במחיר של 500 ש"ח בקופות האיצטדיון.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', אלי ביטון (יוסי רוזן), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

חמד על הכוונת של אוחנה

הפועל כפר סבא ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק, במסגרת גביע המדינה, מול בני יהודה. המאמן אלי אוחנה ייבחן במהלך המשחק את החלוץ הקמרוני, איווה דג'אדה אלאדג'י בן ה-19, שנחת בארץ אתמול. אוחנה לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב, ויתרגל את ההרכב שאמור לפתוח במסגרת המחזור הראשון של הליגה, מול מכבי פתח תקווה.

הירוקים מהשרון פנו באופן רשמי למכבי חיפה וביקשו לשאול את תומר חמד לעונה אחת. מאמן חיפה, רוני לוי, עדיין לא החליט האם לשחרר את החלוץ. עדיין אין התקדמות במשא ומתן עם הקשר רביד גזל. בקבוצה הגישו לו הצעה סופית, ואם גזל יהיה מוכן לקבל אותה, הוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. בינתיים, הסיכויים שיחתום בכפר סבא נמוכים.

המגן הברזילאי, לירודאו גונזבלש, יפתח במשחק. אורי אוזן יפתח גם הוא בהרכב ועופר טלקר יישב על הספסל.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודאו גונזבלש; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', כפיר אדרי (איווה דג'אדה אלאדג'י); אבי כנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully