וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-מכבי הרצליה: חזן עדיין בונה קבוצה

10.8.2007 / 13:16

הקבוצה של אלון חזן עוד מחכה למסודי וממשיכה בחיפושים אחר בלם. הולצמן: "רוצים לחזור למסלול הניצחנות, שבוע לפני פתיחת הליגה"

מ.ס.אשדוד תארח מחר (שבת, אצטדיון הי"א, 17:30) את מכבי הרצליה, במסגרת המחזור השני של בית 3 בגביע הטוטו. הסגל של המאמן אלון חזן רחוק מלהיות מושלם. בקבוצה עדיין מחפשים בלם אחורי זר ומחר ימשיך להיבחן הברזילאי, אנדרה לואיז שהרשים עד כה באימונים. על הכוונת של חזן נמצא גם הצ'יליאני דוד הנריקז מקבוצת קולו קולו וגורמים באשדוד העריכו כי השחקן נצא בדרך לאשדוד לאחר שהביע את רצונו לבוא לישראל.

חלוץ אשדוד שי הולצמן אמר היום לקראת המפגש עם הרצליה: "המשחק מחר הוא עוד משחק הכנה טוב לליגה. אנחנו עדיין לא בסגל מלא. עדיין חסר לנו בלם במרכז ההגנה. מסכת הזרים שלנו עדין לא הושלמה וזה אכן לא המצב האידיאלי, אבל זה מה שיש כרגע ונצטרך להסתדר עם מי שנמצא. בשבוע הבא, מול מכבי ת"א בליגה, נעמוד בסגל כמעט מלא ואני משוכנע שיהיה בסדר. אנחנו מאוד רוצים לחזור למסלול של נצחונות, שבוע לפני שהליגה יוצאת לדרך."

הרכב משוער: סמי אג'יי, ניר נחום, אנדרה לואיז, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, אנדראס איימאר, עידן שריקי, שי הולצמן

הפצועים חזרו, פרדי דוד מחפש ניצחון

אחרי ההפסד למכבי חיפה במחזור הראשון בגביע הטוטו, מכבי הרצליה תנסה לנצל את מצבה של היריבה מאשדוד, כדי להתחמם עם ניצחון לקראת המחזור הראשון בליגת העל.

אלנתן סלמי שחתם השבוע יהיה בסגל של פרדי דוד, כמו גם הנבחן ננאד מירוסלביץ'. גם רמי חליס שמחלים מפציעה, צפוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער:פיטר מרליר, רמי חליס, מיטייה מורץ, שי בנאי, אשרי אלפסי, מהראן ראדי, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, סעיד מקאסי, ננאד מירוסלביץ´.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully