וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: בשאיפה שהפעם זה יגמר רגוע

אחרי משחק האימון שפוצץ לפני חודש, שתי הקבוצות ייפגשו בגביע הטוטו (שבת, 16:45). יבוריאן: "אנחנו באים לנצח בבלומפילד"

שחקני בני סכנין יתארחו מחר ( שבת, בלומפילד, 16:45), אצל מכבי ת"א במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. חוזיהם של החלוץ מאור בוזגלו והבלם הקונגולזי יא יא פטי אושרו אמש בבקרה התקציבית, והם יערכו את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה. בסכנין רוצים להמשיך את הפתיחה הטובה של הקבוצה אחרי הנצחון 3:0 על מכבי פ"ת בשבוע שעבר.

יו"ר הקבוצה מאזן גנאים הצליח לקבל הבטחה מהמאמצת "סלקום", על הגדלת התקציב ב-200 אלף שקלים נוספים, מה שיעזור לגנאים להעביר בבקרה בשבוע הבא גם את חוזהו של החלוץ הברזילאי, לאנדרו סימיוני. בכל מקרה, מחר ישחק סמיוני גם בלי שחוזהו עבר בבקרה התקציבית על תקן זר נבחן.

חלוץ הרכש הנוסף של הקבוצה, הארמני איליה יבוריאן מגלה כושר הבקעה נפלא מאז שהגיע לקבוצה ואף כבש צמד בשבוע שעבר מול פ"ת. לקראת המשחק מחר אמר: "אנחנו באים לשחק מול קבוצה חזקה אבל נבוא לתת פייט ולמרות שהמשחק יהיה קשה, אנחנו באים לבלומפילד על-מנת לנצח את מכבי ת"א. אני חושב שאפשר לעשות את זה, אני מבין שהמשחק יהיה ללא קהל, אז בטח הפעם לא יהיה בלאגן".

הבלם הפצוע גבע ברקאי עדין לא החלים מהקרע בשריר הירך ולא יהיה בסגל למשחק.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד ראבח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, ג'ון קולמה , חיים בנון, מאור בוזגלו, חאמד גנאים (חאלד חליילה) , לאונרד סיניוני ואיליה יבוריאן.

אלי כהן יפתח עם ההרכב החזק שלו

לאחר הצורה המבישה בה הסתיים משחק האימון בין מכבי תל אביב לבני סכנין לפני כחודש בקרית שלום, הצהובים מתכוננים למפגש נוסף בשאיפה שהפעם הדברים יראו אחרת.

אלי כהן, שבתחילת השבוע ניצח 1:2 את הפועל קרית שמונה במחזור הראשון בגביע הטוטו, רוצה להשיג נצחון שני במפעל, הפעם על העולה השנייה לליגת העל. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן באימון המסכם הבוקר (שישי), פרט למושיקו מישאלוב ואבי יחיאל הפצועים, ונראה כי גם הפעם צפוי כהן לפתוח עם ההרכב החזק שלו.

משמעות הדבר היא שהשוער דרגוסלב יבריץ', יערוך הופעה שנייה במדים הצהובים, כמותו גם שחקני הרכש, רודי חדד, דן רומן ויניב עזרן. בהגנה יחליף עוז יפרח את אביב חדד, שקיבל קרדיט במשחקים האחרונים בשל פציעותיהם של יחיאל ומישאלוב, ואילו בחוד יקבל את חולצת ההרכב יאניק קמנאן.

אורי שטרית, שאתמול התבשר כי הורחק על ידי פיפ"א משלושה משחקים ולא יוכל ליטול חלק בצמד המשחקים מול ארצ'יאספור בגביע אופ"א, יפתח מחר על הספסל, כשארז מסיקה, שצפוי להחליפו בשני המשחקים מול הטורקים, ישחק כמגן שמאלי. הקפטן אבי נמני, שחתם על חוזה לעונה נוספת אך טרם עבר בבקרה התקציבית, לא יכלל בסגל למשחק.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', עוז יפרח, ארז מסיקה, יוסי שבחון, שרן ייני, דן רומן, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully