וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה בדרך הקאלה

7.8.2007 / 23:44

יצחקי העלה את בית"ר ירושלים (61) ליתרון, אבל שוויון של אלבק בהארכה אחרי טעות של קאלה קבע 1:1 והעלה את קופנהאגן לשלב הבא

הגרוש הוא אותו גרוש, הלירה היא אותה לירה, והים הוא אותו ים. בית"ר ירושלים שוב הייתה טובה יותר מפ.צ קופנהאגן, שלטה ברוב דקות המשחק, הגיעה להזדמנויות הנחוצות, ואפילו הבקיעה שער יתרון בדקה ה-61, אבל כל הרוח יצאה מהמפרשים כשבדקה ה-96, בתוך ההארכה, גילגל אלבק את ה-1:1 ששולח את הדנים למפגש הכפול מול בנפיקה, ומשאיר לבית"רים אך ורק את ליגת העל. בסיכום שני המשחקים יוצאים הדנים עם ניצחון 1:2, וארקדי גאידמק יחכה לעונה הבאה בשביל חלום ליגת האלופות שלמענו הוציא כל כך הרבה דולרים. עכשיו יש לו קבוצה מאוד יקרה שנלחמת על האליפות.

בית"ר לא הבריקה בשעה הראשונה, כשהצהובים-שחורים הציגו משחק סוליסטי ומסורבל. אבל ברגע שנכנס טוטו תמוז, וברגע שכריסטיאן אלברז החל להיות יותר אסרטיבי, הירושלמים היו מסוכנים הרבה יותר. למיכאל זנדברג אף הייתה הזדמנות פז למנוע הארכה במצב של אחד על אחד מול השוער האורח. איכשהו זה לא קרה, הכדורים פגעו ברשתות החיצוניות, קאלה שוב פישל, ועם מחמאות לא הולכים למכולת.

המאניה דיפרסיה הישראלית כל כך של הכדורגל שלנו עבדה במלוא המרץ כשטדי עלה לאוויר אחרי היתרון, וכשהגיע השוויון - דממה מעיקה השתלטה על האצטדיון, ולמרות שנותרו עוד 24 דקות, ניכר היה שלא השחקנים ולא האוהדים האמינו שהתוצאה יכולה להשתנות. אז נכון שאנחנו משחקים באירופה כבר תקופה ארוכה, אבל כנראה שהגרוש הוא אותו גרוש, הלירה היא אותה לירה, והים הוא אותו ים.

מהלך המשחק

דקה 14: וורץ קיבל כדור, וירה מ-25 מטרים בעיטה מסוכנת שחלפה סמוך לקורה.

דקה 21: בית"ר מתקשה להניע כדור, אז ברגע שלאלברמן הייתה הזדמנות חבעוט מ-20 מטרים, הוא לקח אותה, אבל בסופו של דבר כריסטיאנסן לקח את הכדור בשתי ידיים.

דקה 34: יצחקי ליהטט באגף ימין ושלח רוב מסוכן, אבל זנדברג לא הגיע לכדור. בהתקפה הבאה זנדברג עצמו ניסה את כוחו בבעיטה מתוך הרחבה, אבל ההגנה הדנית בלמה את הסכנה.

דקה 43: ההגנה הבית"רית איפשרה לכדור לחלוף מעליה ולנחות אצל האצ'ינסון, ששלח רוחב בתוך הרחבה, אבל לפני שאלבק גליגל את הכדור פנימה, גלישה של גרשון הצילה את הירושלמים.

דקה 59: בעיטה חופשית מ-30 מטרים מולידה קטנה של זנדברג לברוכיאן, ובומבה של האחרון, שקיפצה על הדשא וכמעט הפתיע את השוער האורח.

דקה 61: גול!! עידן טל שלח כדור ארוך ומדוד לאלברז, והצ'ילאני חדר לרחבה מצוין, חתך פנימה, וברק יצחקי היה במקום בשביל לבעוט שטוח פנימה. 0:1 לבית"ר, 1:1 בסיכום שני המשחקים.

דקה 66: תמוז נכנס לפני שלוש דקות, וכבר בפעם הראשונה שקיבל את הכדור עשה יותר משרומולו עשה בשעה שלמה. החלוץ קיבל מסירה, הסתובב, והפגיז מהאוויר מ-22 מטרים כדור שפגע ברשת החיצונית.

דקה 68: גרוניאקר חדר מהאגף, הסתנן לרחבה, ובעט מזווית קשה לרגליים של קאלה.

דקה 74: אלברז הרים כדור מצוין לרחבה, תמוז גלש, ספק נגע ספק לא, והכדור נכנס פנימה. השופט שרק בצדק לנבדל של תמוז, שגם אם לא נגע בכדור, היה בנבדל והשפיע על המהלך.

דקה 78: עוד קסם של תמוז, מעוד מסירה של אלברז. טוטו קיבל כדור ארוך בין שניים, ובעט בנגיעה הראשונה בשמאל, וכריסטיאנסן הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 86: זנדברג פיספס הזדמנות להפוך למלך ירושלים. יצחקי מצב את זנדברג בודד לחלוטין מול כריסטיאנסן, והפס של הישראלי נבלם על ידי רגלו של השוער הדני.

דקה 90: תמוז השאיר לטל, האחרון שלח בעיטה שטוחה למרכז.

הארכה

דקה 93: חילופי מסירות מצד לצד הסתיימו בבעיטה שטוחה של יצחקי לידיים של כריסטיאנסן.

דקה 95: אלברז עם עוד כדור מדוד ממרכז המגרש לתוך הרחבה מצא את יצחקי, שבגלישה קדימה השאיר לתמוז בעיטה מ-6 מטרים, אבל החלוץ מצא, בתורו, רק את הרשת החיצונית.

דקה 97: גול!! דממה נחתה על טדי. כדור רוחב של גרונקיאר חתך את תיבת החמש, לאלבק לא נותר אלא לגלגל מקרוב. 1:1, ובית"ר צריכה שני שערים בשביל להמשיך הלאה.

דקה 112: קאלה הציל בעיטה חופשית.

הרכבים

בית"ר ירושלים: טבטרקו קאלה; כריסטיאן אלברז; שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו; גל אלברמן (חן עזריאל, 100), עידן טל, מילובאן מירוסביץ' (אבירם ברוכיאן, 46), מיכאל זנדברג, ברק יצחקי; אנטונלי רומולו (טוטו תמוז, 63).

קופנהאגן: יספר כריסטיאנסן; וויליאם קוויסט, ניקלאס ינסן, מיכאל גראבגרד, ברדה האנגלאנד; אטיבה האצ'יסון, מיכאל סילברבאואר, יספר גרונקיאר, ראסמוס וירץ; היאלטה נרגארד, מרכוס אלבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully