וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו עדיפים בשני המשחקים"

8.8.2007 / 0:06

שום התקשה להסביר את ההדחה מאירופה, אחרי ה-1:1 של בית”ר מול קופנהאגן. זנדברג: ”מרגיש אחראי”. בשבת: גביע הטוטו מול הפועל ת"א

ברני ארדוב

צילם וערך: אמיר לב

בית"ר ירושלים כבר חלמה על בנפיקה, אבל נתקעה מול פ.צ קופנהאגן, ואחרי ה-1:1 בהארכה עפה מהמפעלים האירופאיים בשלב מוקדם. אין ליגת אלופות, ואין אפילו גביע אופ"א. ברק יצחקי הבקיע ראשון בדקה ה-61, מרכוס אלבק השווה בדקה ה-96, והותיר 24 דקות של גארבג' טיים. עכשיו בית"ר תתרכז רק בליגת העל.

כתבתנו לי בוץ מעדכנת כי משחקה של האלופה בגביע הטוטו נגד הפועל ת"א, הוקדם וייערך ביום שבת (11 באוגוסט) בשעה 20:45.

"אכזבה"

ברק יצחקי, שהיה הגיבור למשך 43 דקות, ניסה להסביר מה בדיוק קרה שם. "אני חושב שהיום מי שלא ידע שהכדורגל אכזר, הבין את זה", אמר. "שיחקנו מצויין ותקפנו, חבל שזה נגמר ככה. אין לי הסבר למה זה קורה, כי היינו יכולים להכניס עוד גול ולא עשינו את זה, וחבל. אנחנו יודעים שפיספסנו ומאוכזבים מאוד. אנחנו צריכים לעשות עכשיו את ההפרדה בין אירופה לליגה".

יצחק שום: "אני מאוכזב מאוד בשביל עצמי ובשביל הקהל הנפלא. אין מה לעשות, זה החיים של קבוצת כדורגל שדווקא למרות שהיינו עדיפים בשני המשחקים, הם עברו. חסרה לנו מסורת כי נכון לעכשיו אנחנו לא מדורגים ומגיעים כאנדרדוג. אנחנו צריכים לקחת אליפות עוד פעם אחת, להגיע בעונה הבאה לליגת האלופות וכך לבנות את המסורת. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ', וזה יקח כמה ימים. בשבת הבאה הליגה מתחילה ונצטרך להתגבר על כל האכזבות".

גל אלברמן השכיח את חסרונו של דרק בואטנג עם עבודה יציבה מאחור, אבל בסופו של דבר מה שחסר לבית"ר היה מחץ בהתקפה. "התחושה כואבת, כי עבדנו כל כך קשה כדי להצליח", אמר. "היינו מאוד בטוחים בעצמנו והרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. גם אם אני מסתכל אחורה על שני המשחקים, אנחנו עדיין קבוצה טובה יותר. השערים היו חסרים לנו, אם היינו מבקיעים את שער החוץ היקר שנלקח לנו בדנמרק, הכל היה נראה אחרת. אין לנו יותר מדי ברירות אלא להמשיך קדימה. נעבוד השנה קשה כדי שנוכל לקבל בשנה הבאה עוד הזדמנות להגשים את החלום האירופי".

"כשהם השוו הבנו שהכל גמור"

המנכ"ל איציק קורנפיין, שלאור הטעות השנייה של טברטקו קאלה הפך לדמות אליה הופנו כל הגעגועים של יושבי טדי, מצא את עצמו עם מיקרופונים מול הפנים. "התחושה קשה, היינו ראויים לעבור לשלב הבא", סיפר. "כשנכנס הגול הבנו שהכל גמור. אני לא חושב שזה יהיה הוגן להפיל את האשמה על השוער, אני בכלל לא רוצה להתייחס לזה בתור שוער. מבחינתי זה מאוד מאכזב שיגידו שהיינו טובים ולא עברנו. הדנים הם אלה שחוגגים בחדר ההלבשה. אני בטוח שהשחקנים הוותיקים ידעו להרים לצעירים את הראש בהמשך. ארקדי תמך ועודד וזה חשוב מאוד. כל הכבוד לבחורים שעשו את המקסימום, אבל אני מאוכזב".

שמעון גרשון ניסה להסביר את ההדחה. "נתנו תצוגה מאוד יפה, והם הגיעו בכושר יותר טוב מאיתנו בגלל שהיו להם עוד ארבעה משחקי ליגה, וראו את זה בהארכה", אמר. "אם מיכאל זנדברג היה מבקיע בסיום אז לא היינו מגיעים בהארכה. אחרי השוויון לא היה לנו יותר כוח".

מיכאל זנדברג, שלא בלט באגף שמאל ופיספס הזדמנות גדולה בדקות הסיום, הכה על חטא: "חבל, עשינו את כל מה שאנחנו יכולים ואולי טיפה יותר", אמר. "אולי היה חסר לנו מזל, אולי משהו מעבר, אין מה לעשות. הייתי יכול לגמור את המשחק, לא עשיתי את זה וחבל. כמו כל שחקן אחר בקבוצה, אני מרגיש אחראי".

גאידמק: "יש לנו קבוצה ברמה אירופית, אבל אין לנו מזל" (מתן קרקוב, "הארץ")

דקות ספורות לפני סיום ההארכה, ניגש ארקדי גאידמק אל גיורא שפיגל ובירר האם לבית"ר ירושלים עוד יש סיכוי. "צריך הרבה מזל", הסביר לו שפיגל.

אבל הרבה מזל לא היה אתמול לבית"ר, ולאחר שניתנה החותמת הסופית לעוד כישלון אירופי הכריז הבעלים: "יש לנו קבוצה ברמה אירופית, אבל אין לנו מזל. כמובן שאני קצת מאוכזב. הרגשתי שאחרי השער שספגנו השחקנים איבדו את הכוחות. אבל אבי לוזון אמר שיש לנו קבוצה ברמה מדהימה, ואני מכבד סמכות".

לאחר מכן נכנס גאידמק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני גאה בכם. שיחקתם היטב וצריך מעכשיו להסתכל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully