וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בני יהודה: הרבה פנים מוכרות

שלושת שחקני בני יהודה בעונה החולפת - וינסנט אניימה, ראובן עובד ואסולין - ילבשו אדום מול קבוצתם לשעבר. דוארטה יפתח בחוד הזהובים

הפועל ת"א המחודשת תפתח מחר (שבת, 17:30) את העונה, כשתארח במסגרת מחזור הראשון של גביע הטוטו את בני יהודה באצטדיון וינטר, זאת בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בשל אירועי הדרבי התל אביבי בסיום העונה.

גיא לוזון יחסר במשחק את החלוץ הברזילאי, פאביו ג'וניור, שטס חזרה לברזיל לאחר שחתם באופן רשמי על החוזה בקבוצה, והוא צפוי לחזור לארץ רק ביום שלישי. כתוצאה מכך, מי שתורגל היום באימון המסכם בחוד לצידו של ליאור אסולין הוא הקפטן ואליד באדיר, שתופקד כחלוץ מספר פעמים גם בעונה שעברה.

שחקן נוסף שייעדר מהמשחק מול חניכיו של ניצן שירזי הוא בלם הרכש, גבריאל דוס סנטוס, שסובל ממתיחה בשריר האחורי ואינו כשיר במאת האחוזים למשחק. דוס סנטוס לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע האחרון וערך אימונים ריצה קלים בלבד, ולכן הוא לא מתוכנן לעלות בהרכב מחר, כשטרם ברור האם יכלל בסגל.

לעומתו, שלושת שחקני בני יהודה בעונה החולפת - וינסנט אניימה, ראובן עובד ואסולין - יפתחו בהרכב מול קבוצתם לשעבר, כשגם ביברס נאתכו הצעיר, שמצטיין באימונים והציג יכולת טובה גם במחנה האימונים באוסטריה, נמצא בתמונת ההרכב. אופציה נוספת היא שעדי סבג, שעלה העונה מהנוער, יפתח כחלוץ שני לצידו של אסולין, כשבמקרה כזה באדיר ישחק בקישור ונאתכו ימתין להזדמנות על הספסל.

בהגנה יקבלו את חולצת ההרכב דני בונדר ורמי דואני הצעירים, כשאת עמדת הבלם השני ימלא טל חן, ואילו השחקן הותיק בקבוצה, יגאל אנטבי, ישלים את הקו האחורי.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ראובן עובד, ברוך דגו, ואליד באדיר, ליאור אסולין.

מבחינת הזהובים זה משחק ליגה לכל דבר

אחרי קיץ מלא תהפוכות, מתחילים בשכונה עונה חדשה. מחר תפגוש בני יהודה את הפועל ת"א ( וינטר 17:30) במסגרת המחזור הראשון גביע הטוטו. המפגש יהיה פיקנטי עקב מעברם של וינסנט אניימה, ליאור אסולין וראובן עובד מהשכונה למדים האדומים במהלך הפגרה. שוער המשנה של בני יהודה ניל אברבנל ייפגוש את חבריו מהפועל, עמם זכה בגביע בעונה שעברה.

המאמן ניצן שירזי אמר לשחקניו בתום האימון המסכם אמש, כי הוא מצפה מהם להתייחסות רצינית לקראת המשחק וביקש מהשחקנים להתכונן כאילו והיה זה משחק ליגה לכל דבר.

חלוץ הרכש משה ביטון ייעדר מהמשחק בגלל ריצוי עונש הרחקה מהדרבי בעונה שעברה. גם החלוץ הצעיר אלירן עטר שסובל מפציעה בשריר ה-4 ראשי ברגלו ייעדר. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של שירזי הוא הבלם יאיר אזולאי. השחקן עדין לא חתם על חוזהו בקבוצה וזאת עקב דרישתה של קבוצת האם שלו מ.ס. אשדוד לדמי השאלה, אותם לא מוכנים בבני יהודה לשלם. בעצה אחת עם סוכנו עובד קראוס, החליט אזולאי כי כרגע הוא לא מתאמן עד שיוסדרו ענייני החוזה ודמי ההשאלה עם אשדוד.

הופעת בכורה רשמית ייערכו מחר 3 הזרים החדשים של הקבוצה, השוער הניגרי דלה איינוגבה, הבלם הבוסני סלבר הודז'יץ והחלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה שמתחיל את עונתו החמישית בישראל.

על רקע פיילוט הכרטיסים המוזלים שיתחיל העונה בכל משחקי הבית של בני יהודה זועמים אוהדי הקבוצה על מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחק מחר. כרטיס מבוגר יעלה 80 שקלים וכרטיס לנוער 40 שקלים. ראשי חוג האוהדים הזהוב, איימו במהלך השבוע שיחרימו את המשחק ולא יירכשו כרטיסים במחיר כה גבוה כאשר מדובר בסה"כ במשחק במסגרת גביע הטוטו.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל (איציק עזוז), סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן, אסי בלדוט, אלי ביטון (עוז ראלי ), ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully