וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "עכשיו יתברר אם יש בארץ אוהדים אמיתיים"

יו"ר בני יהודה איתגר את אוהדי קבוצתו, שהשיקה יחד עם ההתאחדות את התוכנית להורדת מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל

התוכנית להורדת מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל יצאה היום (חמישי) לדרך באופן רשמי, כשהושקה במסיבת עיתונאים בה השתתפו מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, ויו"ר בני יהודה תל-אביב, חזי מגן. שילה סיפר שהרעיון קרם עור וגידים בוועדת החינוך וההסברה של ההתאחדות לכדורגל, ותוכנן בשיתוף אירגון האוהדים "היציע", ששם לו למטרה לפעול למען האוהדים ולמען הכדורגל והספורט הישראלי.

התוכנית, שתבוצע העונה לראשונה, תנוסה רק על בני יהודה, והיא תקפה לכל משחקי הבית של הזהובים, בכל המסגרות (גביע הטוטו, גביע המדינה וליגת העל). מחיר כרטיס למשחקי הקבוצה יעלה 40 שקלים בלבד, ויהיה אחיד לכל השערים, למעט שער 2 ותא הכבוד בבלומפילד. המחיר יתבטא גם במחיר המנוי העונתי, שיעמוד על 500 שקלים, ויהיה אחיד לילד, חייל, נוער ומבוגר.

הסיכום הכלכלי של בני יהודה עם ההתאחדות מבטיח כי אם הזהובים לא יגיעו לפחות לרמת ההכנסה מהעונה שעברה, ההתאחדות תשלים את פער הכספי.

"אני סמוך ובטוח שהקהל יצביע ברגליים ובגדול", אמר חזי מגן, "וכל הנסיון הזה נעשה על מנת שיבוא יותר קהל למגרשים. אני יודע שבני יהודה היא הקבוצה המתאימה. הקהל של בני יהודה כבר הוכיח בעבר שיש לו פוטנציאל רב, כפי שהיה לדוגמא במשחק גמר הגביע נגד הפועל ת"א, לפני שנתיים, בו היו יותר מ-12 אלף אוהדים זהובים ביציעים".

אחרי השקת התוכנית, מעביר מגן את הכדור למגרשם של האוהדים. "אני בטוח שהרבה אוהדים ינצלו את המחירים הנמוכים. כל הזמן אמרו שהקהל לא מגיע למגרשים בגלל המחירים הגבוהים, ועכשיו יתברר סוף סוף האם אוהדי הכדורגל בארץ הם אוהדי יציע אמיתיים או רק אוהדי טלוויזיה".

מגן פנה לאוהדי קבוצתו וקרא להם לחזור למגרשים. "כולי תקווה שמספרם של אוהדי בני יהודה לפחות יוכפל לעומת השנה שעברה. אני כמובן מקווה שהקבוצה תראה השנה טוב יותר מבעונה שעברה. יש לנו סגל טוב, ולמרות קיץ של מחירים מטורפים עשינו מאמצים להתחזק. כולי תקווה שנראה העונה בני יהודה כתומה, חזקה ואטרקטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully