וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל, תקציב סכנין הוגש לבקרה

30.7.2007 / 15:13

מאזן גנאיים הגיש להתאחדות את תקציב 10 מיליון השקלים, אלא שהבקרה עדיין לא אישרה אותו. השוער דז'אן מקסיץ' יאחר אך כנראה יצטרף.

בני סכנין ניצחה הערב (שני) את נצרת עילית 0:1 במשחק אימון, כשאת שער הניצחון כבש החלוץ איליה יבוריאן.

יו"ר סכנין, מאזן גנאים, הגיש הבוקר את התקציב, בסך 10 מיליון שקלים, כפי שנדרש בתקנון ההתאחדות לכדורגל. למרות זאת, הרשות לבקרת תקציבים עדיין לא אישרה את התקציב, מה שמקשה על סכנין להעביר את חוזי השחקנים. אם המצב לא יפתר עד לסוף השבוע, סכנין תשחק בהרכב חסר במשחק גביע הטוטו בשבת מול מכבי פתח תקוה.

יאיר רבינוביץ', יו"ר הבקרה התקציבית, אמר היום לוואלה! ספורט: "התקציב אכן הוגש, כרגע אנחנו מקיימים דיונים לגבי אישורו. הדברים תלויים גם בבטוחות שביקשנו מהם להציג. אם הם ישיגו את הבטוחות, לא תהיה כל בעיה לאשר להם את התקציב. זו לא בקשה חריגה כלפי סכנין אלא נוהל פורמלי ומקובל שמתבצע מול כל הקבוצות".

היום תקיים סכנין משחק אימון בשעה 17:30 מול הפועל נצרת עילית. המשחק ייערך במגרש בירכא. בקבוצה עדין לא חידשו את המשא ומתן עם השוער הסרבי דז'אן מקסיץ', זאת עקב פטירת סבו של השחקן. בסכנין עדין ממתינים שמקסיץ' יסיים את תקופת ההתאבלות, ואז יחודש עמו הקשר. השוער קרוב מאוד לסיכום בקבוצה וככל הנראה יהיה הזר החמישי בסכנין.

מי שעדין לא הגיע לארץ, ואף יחמיץ את משחק האימון הערב הוא הבלם הקונגולזי יא יא פטי, שלא חזר בזמן מחופשה בארצו ויגיע רק מחר לארץ. כזכור, פטי לא טס עם סכנין למחנה האימון ברומניה, לאחר שלא קיבל אשרת כניסה למדינה. גורמים בהנהלת הקבוצה זועמים על האיחור בחזרתו של הבלם ואף שוקלים להעמידו לועדת משמעת פנימית. הבלם גבע ברקאי, הסובל מקרע בשריר האחורי בירך, יחמיץ את משחק גביע הטוטו מול מכבי פ"ת בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully