וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע קופנהגן נפתח ברגל שמאל

בית"ר ירושלים נחתה בבירה הדנית הקרה וערכה אימון אחרי מסע מפרך, השחקנים התשושים לא הפסיקו להתלונן. שום כבר קבע את ההרכב

ביתר.נט

צילם וערך: דרור פיקלני

מותשים, עייפים ועצבניים

יום לא קל עבר על בית"ר ירושלים, שהמריאה הבוקר (ראשון) לקופנהגן לקראת המשחק ביום שלישי במסגרת ליגת האלופות נגד הקבוצה המקומית. מה שהייתה אמורה להיות טיסה רגועה יומיים לפני המשחק הגורלי, הפך למסע לא נעים באירופה, שבסיומו הגיעו שחקני הקבוצה מותשים לבירת דנמרק.

המסע של הקבוצה החל בשעה 7 בבוקר - אז המריאה בית"ר לבירת אוסטריה, וינה, משם המשיכה לקופנהגן. אלא שבשדה התעופה האוסטרי הייתה צריכה הקבוצה להמתין מספר שעות על מנת שטיסת ההמשך תצא, מה גם ששוער הקבוצה, טברטקו קאלה, אף כמעט ופיספס אותה. רק בשעות הצהריים נחתה בית"ר בקופנהגן, ושעתיים לאחר שהתמקמה במלון יצאו שחקני הקבוצה לאימון הראשון על האדמה הסקנדינבית כשהתשישות ניכרת על פניהם.

בקבוצה נשמעו טרוניות על המסע המתיש שעברה הקבוצה. שחקנים התלוננו על כך שלא נשכר מטוס מיוחד שיטיס את הקבוצה ישירות לדנמרק, וגם בצוות המקצועי הסיקו מסקנות וביקשו להבא לא לבצע טיסות קישור שגורמות לשחקנים להיות תשושים.

לשום יש בראש את ההרכב

יצחק שום, שנחת כבר אתמול בקופנהגן ואף צפה בניצחונה במסגרת הליגה, לא תרגל היום את ההרכב הראשון שצפוי לפתוח. רק במהלך האימון המסכם שיתקיים מחר בערב הוא אמור לתרגל את 11 הפותחים. למרות זאת ההרכב של שום כבר נקבע בשבועות האחרונים, ונראה שהוא יכלול את קאלה בשער, בנאדו וגרשון בלמים, כשגם האופציה שאמסלם יתפוס את מקומו של גרשון הפצוע נלקחת בחשבון. זיו ואלבארז יהיו המגינים. בקישור אמורים לפתוח אלברמן, בואטנג וטל, ובחוד יורכב הטריו זנדברג, יצחקי ותמוז כחלוץ בודד.

"אני מקווה שהשחקנים יביאו לנו בשורות טובות", אמר יצחק שום, "הם יודעים את העבודה. המשחק בשלישי זה רק החצי הראשון של ההתמודדות. כל מי שראה את האימון ראה שהוא היה מצוין, למרות מה שעברנו היום".

שני הזרים הנוספים של הקבוצה, מילובאן מירוסביץ' ואנטונלי רומולו, ערכו היום אימון מלא עם הקבוצה, אך עשויים להשתלב רק במחצית השנייה וזאת משום שחסר להם עדיין כושר משחק.

מזג האוויר שתפס את בית"ר ירושלים הוא חורפי וההפך ממה שהורגלו אליו השחקנים באוסטריה ובשבוע האחרון ששהו בישראל. הטמפרטורה הממוצעת בקופנהגן נעה סביב 15 מעלות כשמדי פעם אף יורדים גשמים.

עידן טל, היחיד שהורשה להתראיין בקרב שחקני בית"ר, אמר: "הם עשו תיקו, הפסד וניצחון. אני מקווה שנקבל אותם ביום לא טוב, מכיוון שהם קבוצה טובה, בייחוד בבית, ואז נוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully