וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון עשוי להישלח לאשקלון

שגיא ניר

29.7.2007 / 18:22

עם הגעת בלותנטאל, מכבי ת”א צפויה לשחרר את ששון, ותעדיף שלא יגיע לירושלים או לבני השרון. קולמן האריך חוזהו בקבוצה הדרומית

שרון ששון עשוי לעבור ממכבי ת"א לאליצור אשקלון. ב-1 באוגוסט אמור להיכנס לתוקף חוזהו של דייויד בלותנטאל בשורות האלופה, ובעקבות זאת היא צפויה לשחרר מהסגל אחד מהשניים: שרון ששון או עמרי כספי.

לששון אומנם יש חוזה עם מכבי גם לעונה הבאה, אבל הנהלת אשקלון כבר פנתה למכבי, התעניינה באפשרות לקבל את השחקן וצפויה לקחת חלק בעלות שכרו.

לאור היחסים הטובים בין הנהלות הקבוצות, ומאחר שמכבי תעדיף שהשחקן לא יגיע לאחת משתי יריבותיה הגדולות - בני השרון והפועל ירושלים - נראה כי ששון אכן ינחת בסופו של דבר באשקלון.

גם אשקלון במחתימות

בשעה טובה, אחרי חודש וחצי של סכסוך עם עיריית אשקלון שגרם לדממת אלחוט בל הקשור להתארגנות לעונה הקרובה, החתימה היום (ראשון) אליצור אשקלון שחקן ראשון - חנן קולמן. המתאזרח הדני, שישחק בעוד שבועיים מול נבחרת ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה, ימשיך בקבוצה הדרומית לעונה נוספת.

בימים הקרובים צפויה אשקלון להחתים שני ישראלים נוספים, מושון יעקוסי, ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה, ויובל נעימי, שיחתום על חוזה ארוך טווח בירושלים ממנה יושאל בעונה הקרובה לקבוצתו של עידן פלדה. במקביל, מנהלים באשקלון משא ומתן עם שני שחקנים יהודים אזרחי ארצות הברית, שבמידה ויוחתמו ישמשו כמתאזרחים. גם בגזרת הזרים החלה תזוזה, כאשר הקבוצה במגעים עם שני זרים בכירים בעמדות הגארד והסנטר.

היום שלח יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון מכתב לבעלים של אשקלון ידידיה רפופורט, בו הלין על הלנת שכרם של שחקניה הישראלים של הקבוצה. "ההתנהלות הקלוקלת שלכם לא משאירה בידינו ברירה אלא לפנות לערכאות משפטיות", כתב אלון, שהוסיף כי "בתיאום עם בקרת התקציבים הנכם מנועים מלשחק בעונת 2007/8 עד תשלום מלא של חובות השחקנים".

בתגובה, אמר רפופורט כי "ניר אלון לא קובע מי ישחק ואיפה, ואת כל השאר אפתור מול השחקנים ולא מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully