וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי במכבי? תלוי בבלות'נטאל

16.7.2007 / 18:07

מסתמן כי הכשרון הצעיר ישחק בקבוצה במידה ודיוויד בלות'נטאל יגיע. ששון ישוחרר. במידה ולא, כספי יושאל ובמקום השניים יוחתם זר

עתידו של עמרי כספי במכבי תל אביב הופך תלוי בדייויד בלות'נטאל, כך מסתמן לאחר סדרת התייעצויות שערכו גורמים במכבי ובמשפחת כספי בימים האחרונים.

אם הפורוורד האמריקאי-ישראלי אכן יממש את החוזה עליו חתם במועדון בחודש שעבר (במידה ולא יאתר קבוצת NBA עד ה-1 באוגוסט, כפי שצפוי לקרות), ישוב גם כספי לשורות מכבי. במקרה כזה, עקב ריבוי הפורוורדים בסגל, צפוי שרון ששון לקבל הודעה כי הוא משוחרר לאלתר. אולם אם בלות'נטאל יסגור ב-NBA עד התאריך האמור, ככל הנראה יושאל גם כספי, ומכבי תצרף במקום השניים זר אחד לפחות שיוכל לאייש את עמדות הפורוורד (3-4). במקרה הזה, ששון, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, יישאר ביד אליהו.

בלות'נטאל מנסה בשנים האחרונות לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם דרך ליגות הקיץ השונות, אך למעט פלרטוט קצר עם הסקרמנטו קינגס (חתם בקבוצה באוגוסט 2004, שוחרר בנובמבר של אותה שנה, בסמוך לפתיחת העונה), לא נחל הצלחה מרובה. מאז עזב את מכבי בסיום עונת 2003/4 הבלתי נשכחת, הפך בלות'נטאל למעין ידית להשכרה, והספיק לעבור בדינמו סנט פטרסבורג, בבנטון טרוויזו, בוירטוס בולוניה ובפורטיטודו בולוניה.

גם הקיץ ניסה בלות'נטאל את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס, שם שיחק במדי הממפיס גריזליס. הפורוורד היה רחוק מלהרשים עם מספר תצוגות פושרות ומטה, ובסך הכל קלע 6 נקודות ב-14 דקות בממוצע. במכבי, שנציגיה צפו בבלות'נטאל בפעולה בליגת הקיץ, מעריכים כי גם הפעם לא יאתר חוזה ב-NBA וישחק בקבוצה בעונה הבאה. אם כך, נראה שכספי, אשר אנשי המועדון מעריכים מאוד את יכולותיו מבחינה מקצועית, יישאר. ששון, בצר לו, יידחק החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully