וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגל: "אנחנו משחקים כדי לנצח"

בית”ר ירושלים המריאה לדנמרק לקראת המפגש מול פ.צ קופנהאגן במוקדמות ליגת האלופות, וגיורא שפיגל סימן מטרה ברורה

ביתר.נט

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"בבית"ר מחפשים זר שיגרום לניסים" (מתן קרקוב, הארץ)

בשבוע שעבר עזב את ישראל ז'ואאנו פינטו ברגשות קשים. ההחלטה לוותר עליו נראתה לחלוץ הברזילאי לגיטימית, אבל הוא לא היה מוכן לעבור בשתיקה על היחס המזלזל שקיבל לדבריו מגיורא שפיגל ויצחק שום.

בית"ר החתימה את פינטו בתחילת העונה שעברה, ולאחר שכבש רק שלושה שערים במדיה הושאל בפגרת החורף בחזרה לקבוצה הפורטוגלית אקדמיקה קוימברה. פינטו, שחתום בבית"ר לשנתיים נוספות, הגיע הקיץ לישראל מיד לאחר מחנה האימונים הראשון של בית"ר בהולנד. "שום ושפיגל אמרו לאנשים שלי שהם לא בונים עלי", אומר פינטו, "נפגעתי מכך שלא היה להם את הכבוד להיפגש אתי ולומר לי זאת בפנים".

פינטו המשיך להתאמן במשך כמה ימים בתקווה להצטרף למחנה השני של הקבוצה באוסטריה, "אלא שאז אמרו לי שאשאר להתאמן בישראל עם הנוער עד שהם יחזרו", הוא משחזר, "אבל אף אחד לא אמר לי מתי האימונים, וכשאני פניתי פשוט התעלמו ממני".

פינטו חזר לאקדמיקה, בשורותיה ישחק בעונה הקרובה, ויש לו מסר כלפי קבוצתו הישראלית: "בבית"ר מחפשים זר שיגרום לניסים, בעוד כדורגל הוא משחק קבוצתי. אמנם ההתחלה שלי בבית"ר לא היתה טובה, אבל ממש לא נתנו לי זמן להתאקלם והאופן בו שיחררו אותי היה לא יפה ולא מכובד".

מבית"ר נמסר בתגובה: "החלטנו שלשחקן במעמדו של פינטו לא יאה להתאמן עם הנוער, ולכן העדפנו לסיים את הסאגה במהירות. מעולם לא עלתה אפשרות שיישאר בקבוצה והודענו על כך לסוכנו. לא היתה שום סיבה ששום או שפיגל ישוחחו עמו אישית".

בית"ר חוזרת לאופציית כריסטיאן מוסקאלו, הנער הרומני המוכשר בן ה-17, לאחר שהתמקדו באיוש עמדת החלוץ המרכזי ובהחתמתו של מירוסביץ'. בבית"ר רוצים להחתים את מוסקאלו כזר שישי ולהשאילו לקבוצה בליגת העל, אלא שבדרך עומדות בעיות ביורוקרטיות מול ההתאחדות לכדורגל. היום ינסו אנשי בית"ר לסגור את הבעיות האלה ולאחר מכן לפנות לנציגיו של מוסקאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully