וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה הכלכלית של בני יהודה ואשדוד

23.7.2007 / 19:50

בעיר הנמל דורשים דמי השאלה על יאיר אזולאי, והזהובים הגיבו בכך שיבקשו דמי השבחה עבור הקשר קובי דג'אני, שסיכם אצל אלון חזן

בני יהודה נמצאת במחנה האימון בליידן שבהולנד, וממשיכה לעבוד קשה במסגרת הכנותיה לעונה המתקרבת. מי שעתידו בקבוצה עדיין לא ברור הוא המגן יאיר אזולאי, שעדיין לא חתם על חוזה עקב הקשיים שמערימה קבוצתו מ.ס.אשדוד. בעיר הנמל דורשים דמי השאלה, אחרי מספר שנים בהן הושאל השחקן לזהובים ללא עלות. המגן מתכוון לפנות לועדה למעמד השחקן במידה והדברים לא יוסדרו עם שובו לארץ.

גורם בהנהלת הקבוצה ציין היום כי במידה שאשדוד תמשיך בדרישתה לדמי השאלה עבור אזולאי, לא מן הנמנע כי בני יהודה תבקש דמי השבחה עבור הקשר קובי דג'אני, ששיחק בשורות הזהובים ב-5 העונות האחרונות ועבר השבוע לאשדוד.

אזולאי סירב להתייחס לעניין. "המחנה ממש מצוין, עובדים קשה וטוב", אמר המגן, "החבר'ה החדשים מתגבשים. אנחנו מאוד נהנים גם ממזג האוויר החורפי".

חברו לחוליית ההגנה, הבלם זאב חיימוביץ', שנפצע בגבו, ערך הבוקר אימון אישי ויינסה מחר להשתלב חזרה באימוני הקבוצה. "אנחנו עובדים קשה מאוד, המתקן כאן מצוין, וגם האווירה", חלק חיימוביץ' את רשמיו ממחנה האימון.

מחר (שלישי) תקיים בני יהודה את משחק האימון הראשון שלה במסגרת המחנה מול וולנדאם, מהליגה השנייה בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully