וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלך על ניצחון בקופנהאגן"

בית"ר ירושלים נחתה בישראל מהמחנה באוסטריה, דוד אמסלם מלא ביטחון. הברזילאי רומלו יגיע, עדיין לא בטוח אם יוכל לשחק

ביתר.נט

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מירוץ נגד הזמן (מתן קרקוב, "הארץ")

למרות הצורך הקריטי בחלוץ מרכזי, עלולה בית"ר ירושלים להיתקע ללא רכש זר לעמדה לקראת המפגש בשבוע הבא מול פ.צ. קופנהאגן, בשל דרישות כספיות חדשות של קרוזיירו הברזילאית עבור שאילתו של מרקס אנטולי רומולו ובעיות בדרכון של השחקן.

בית"ר, שחייבת להעביר לאופ"א את רשימת השחקנים למשחק מול קופנהאגן עד יום חמישי, בחרה ללכת על רומולו למרות שבהנהלת הקבוצה אין קונצנסוס לגביו. שלשום, לאחר שבית"ר כבר סיכמה מול קבוצתו הברזילאית על שאילתו לעונה אחת, התברר כי ישנם מספר סעיפים בחוזה שבית"ר לא היתה מודעת להם ויאמירו את עלות העסקה לכמיליון דולר (כולל שכר ודמי שאילה לעונה).

"כרגע אין סיכום עם הקבוצה, ונראה אם אפשר לסגור את הפערים", עידכן גורם בכיר בהנהלת בית"ר. בבית"ר התעקשו שהשחקן יגיע לארץ היום (שני) כדי לוודא שיוכל להיות רשום בזמן לאופ"א אם יחליטו להחתימו, אלא שכמה שעות לפני ההמראה של השחקן מברזיל התגלתה בעיה נוספת. דרכונו של השחקן צפוי לפוג בתוך כמה ימים ובשדה התעופה בברזיל לא אפשרו לו להמריא. אחרי שעות ארוכות של תיאומים וטלפונים עם הרשויות וסוכניו, הצליח השחקן לעלות על טיסה לישראל אמש ב-22:00. עם זאת, בשל תוקף הדרכון, אין ערובה שכניסתו לארץ תאושר כשינחת כאן היום ב-15:00. בהנחה שבית"ר תצליח להסדיר את כל הפרטים, יהיה עליה לוודא שהשחקן יוכל לחדש את דרכונו בזמן לקראת המשחק מול קופנהאגן, אחרת כל המאמצים היו לשווא.

ביום חמישי תקיים בית"ר משחק אימון בטדי מול הפועל נצרת עילית. המאמן יצחק שום מעוניין שלשחקנים תהיה אפשרות לתרגל משחק על הדשא בטדי טרם מפגש הגומלין עם קופנהאגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully