וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו יושאל לעונה בסכנין

הכישרון הצעיר שוחרר ממכבי חיפה וחתם בעולה החדשה. גנאים: ”רצינו אותו המון זמן, זה מה שהיה חסר לנו”. תומר חמד לא יצטרף בשלב זה

מאור בוזגלו ישחק בעונה הבאה בבני סכנין. הכישרון הצעיר קיבל היום (ראשון) את השחרור המיוחל ממכבי חיפה, שהסכימה להשאילו לעונה אחת לסכנין. בוזגלו סיכם את תנאיו בעולה החדשה כבר ביום חמישי, ולאחר שהתקבל השחרור מחיפה העברתו הפכה לרשמית.

בוזגלו הציג לחיפה אישור מהשלישות הצבאית על כך שהוא רשאי להרוויח משכורת ללא הגבלת שכר, בעוד שבחיפה חוזהו היה מוגבל למשכורת חייל. אביו, יעקב בוזגלו, הבהיר לאנשי סכנין שהגורם הכלכלי הוא חשוב ביותר בעסקה, ומכיוון שבחיפה לא היו מוכנים לשפר את הצעתם, בחר בוזגלו בסכנין.

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, בירך על הגעתו של בוזגלו: "רצינו אותו המון זמן ואני שמח שהחתמנו אותו בקבוצה. זו החתמה טובה, זה מה שהיה חסר לנו ואני בטוח שהוא יעזור לנו המון. הוא ימצא בסכנין בית חם ואוהב, הנלה וצוות מקצועי ושחקנים שמאוד רוצים אותו ושמחים שהוא מצטרף. גם הקהל החם שלנו מאוד רוצה לראות אותו בקבוצה".

שחקן נוסף של מכבי חיפה שמבוקש בסכנין הוא תומר חמד, שבינתיים יצטרף למחנה האימונים של חיפה ורק לאחריו יחליט רוני לוי אם לשחררו לסכנין.

במשחק אימון היום נגד פאצ'ה ברודאל מהליגה הרומנית השניה, ניצחה סכנין בקלות 0:7. לירון וילנר והחלוץ ההונגרי הנבחן בקבוצה כבשו צמד כל אחד, הברזליאי סימיוני, הנבחן הרומני בוגדאן וחמד גנאים השלימו את מכסת הכיבושים.

לאלישע לוי היה קשה להתרשם מביצועיהם של שני השוערים הנבחנים, הסרבי מאקסיץ' (שעושה רושם טוב עד כה באימונים), והפולני קאמי זאץ', משום שהם היו מחוסרי עבודה במהלך המשחק. הקשר הברזילאי דה סנטוס שוחרר ממחנה האימונים של הקבוצה לאחר שלא הרשים.

הנבחן ההונגרי ארבאק כבש צמד במשחק אימון היום.

גנאים: "למה בוחנים קשרים זרים כשצריכים שוער?" (עלי גאלי, הארץ)

נוכח המצב הכספי הגרוע של בני סכנין והמוגבלות בהחתמת שחקנים בעלות גבוהה, התפצל הצוות הניהולי-המקצועי לשניים. המאמן אלישע לוי נסע עם הסגל הקיים למחנה האימונים ברומניה וממשיך לבחון שם שחקנים זרים, בעוד היו"ר מאזן גנאים נשאר בארץ ומנסה להחתים כמה שחקנים ישראלים הנחוצים לקבוצה. בינתיים, כמה מהדברים המתרחשים במקביל ברומניה אינם לרוחו.

"אני מופתע מכך שאלישע לוי בוחן קשרים וחלוצים זרים במחנה ברומניה", אמר אתמול (שבת) גנאים, "הרי נשאר לנו מקום להחתים רק זר אחד והמשבצת שנחוצה לנו היא שוער זר, משום שלא מצאנו בשוק הישראלי שוער מתאים. אני מתכוון לדבר עם אלישע בנושא".

בינתיים ממשיך השוער הסרבי דז'אן מקסיץ' להרשים במחנה ברומניה והוא עשוי להיות השוער הראשון בעונה הבאה.

לגבי החתימה של כוכב סכנין בעבר, עבאס סואן, בקרית שמונה אמר גנאים: "הצענו לעבאס סכום מסוים והוא השיב שהוא רוצה בדיוק את הסכום שהוא מקבל בחיפה. לנו לא היה את הסכום הזה, כנראה שלקרית שמונה כן".

בתגובה אמר גורם בצוות המקצועי ברומניה: "אלישע לוי בוחן במחנה שחקנים זרים שאמורים להוות אופציה חלופית אם נקלע לבעיה עם אחד מהזרים שכבר יש לנו".

בינתיים שוחרר הקשר הברזילאי סנסוט מהמחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully