וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני סיכם במ.ס. אשדוד

21.7.2007 / 20:42

קשר בני יהודה בעונה החולפת, יחתום על חוזה לעונה ואמר: "חשוב לי להשתייך לקבוצה שבה אוכל לשחק הרבה ולהיות דומיננטי"

הקשר הצעיר של בני יהודה, קובי דג'אני, סיכם על הצטרפות למ.ס. אשדוד. החתימה תתבצע רק לאחר תשעה באב. דג'אני יצא למבחנים בקבוצה מליגת המשנה בהונגריה, אך לא הרשים, לאחר ששב החל להתאמן בשבוע האחרון באשדוד. חוזהו של הקשר, ששיחק בחמשת השנים האחרונות במדים הזהובים, יהיה לתקופה של עונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

הקשר אמר היום: "אני שמח להגיע למ.ס.אשדוד, שינוי אווירה מבחינתי, הגעתי למקום לא פחות טוב. אני מודה לג'קי בן זקן וחיים רביבו שמאמינים בי ושבאו לקראתי גם בהיבט הכלכלי. אני מרגיש מאוד מחויב לאשדוד ומקווה להחזיר להם על המגרש.

"התאקלמתי בצורה מצויינת באשדוד. האנשים כאן נפלאים, קיבלו אותי יפה לתוך הקבוצה וזה מרגיש לי כאילו אני נמצא פה כבר כמה שנים. כל כולי מחויב כרגע להצלחת מ.ס.אשדוד ורק אחרי זה אחשוב על ההצלחה האישית שלי. חשוב לי לשחק בקבוצה שבה אוכל לשחק הרבה, לתת את הטון ולהיות דומיננטי".

דג'אני, ששיחק 5 שנים במדים הזהובים, התייחס לאקסית ואמר : "למרות שהיו טונים צורמים בעונה שעברה, אני לא כועס על אף אחד בבני יהודה. מבחינתי זו היסטוריה. זה תמיד יישאר בית בשבילי, גם אני וגם ניצן שירזי עשינו דברים שלא היינו צריכים לעשות, קורה שאנשים לא תמיד משדרים על אותו הגל. אני מאחל להם בהצלחה, שייצאו לדרך חדשה ושיצליחו עם כל שחקני הרכש החדשים שהגיעו".

דג'אני פתח בהרכב הכתומים 15 פעמים במהלך העונה שעברה, בישל פעם אחת ולא כבש. בקבוצתו של אלון חזן, יקווה הקשר הצעיר והמוכשר, שהגיע מגדנ"ע יהודה, להציג יכולת משובחת יותר. דג'אני יצטרף מחר (ראשון) למחנה האימונים של האשדודים בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully