וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר אזולאי בספק למחנה של בני יהודה

18.7.2007 / 20:36

אשדוד רוצה 40 אלף דולר בעבור ההשאלה, בשכונה מתעקשים לא לשלם. הזהובים הביסו 0:4 את בני לוד, דוארטה הבקיע צמד, אלירן עטר הצטיין

תקלה לא צפויה למאמן בני יהודה ניצן שירזי, יומיים בלבד לפני יציאת הקבוצה למחנה האימונים בליידן שבהולנד. הבלם יאיר אוזולאי נמצא בספק ליציאה למחנה, וזאת עקב קשיים שמערימה מ.ס אשדוד, לה שייך כרטיסו של השחקן. אזולאי כבר סיכם בבני יהודה לשנתיים הקרובות, אולם עדיין לא חתם רשמית בשכונה כי אשדוד סירבה לחתום על טופס ההשאלה שלו.

בשלוש השנים האחרונות הוא היה מושאל לבני יהודה ללא תשלום. הפעם דורשת אשדוד דמי השאלה של 40 אלף דולר, אולם בשכונה מסרבים לשלם, והצליחו להוריד את דרישות האשדודים ל-20 אלף דולר. אזולאי צפוי לפנות לוועדה למעמד השחקן, וינסה דרכה להשיג את החתימה אותה הוא כל כך רוצה.

באשדוד טוענים שהם במצוקת בלמים, ולכן אינם ממהרים לשחררו, בזמן שהם בוחנים אופציות של בלם וזר, כמו גם בדקו אפשרות להביא את שי מימון.

"עטר הגיע לגיל שמנגנים בו כינור ראשון"

במשחק אימון שהתקיים הערב (רביעי) הביסה בני יהודה 0:4 את בני לוד. ז'וזה דוארטה כבש צמד, אלירן עטר וישראל גלאם, נבחן צעיר, הוסיפו שער כל אחד. כמו כן, יניב אברג'יל מבני לוד הורחק לאחר שפלט מספר מילים לעבר השופט.

אסי בלדוט נפצע ויצא אחרי כ-30 דקות, לאחר שספג מכה חזקה בברך. עטר, שהיה מצוין לכל אורך המשחק, אחרי שהצטיין גם במשחק הקודם, נפצע גם הוא לקראת הסיום בברכו, והוחלף.

ניצן שירזי אהב את מה שראה, אבל לא התלהב יתר על המידה. "אנחנו מבינים ויודעים מהי המשמעות של משחקי אימון בשבילנו", אמר. "זה כיף לנצח, וזה נחמד להבקיע ארבעה שערים, אבל לא יותר מזה".

היו לו גם מילים טובות לאלירן עטר, שמראה למאמנו שכדאי לו לבנות עליו. "מן הסתם הוא אמור להיות יותר דומיננטי מאשר בשנה שעברה", הבהיר שירזי. "הוא הגיע לגיל שבו הוא צריך להתחיל לנגן כינור ראשון, ואם הוא יהיה טוב הוא ישחק. עטר יכול לשחק עם משה ביטון ודוארטה, גם במקומם וגם בתפקידים אחרים. בשורה התחתונה ההצטרפות של דוארטה ומשה ביטון רק תעזור לו".

"מצפים לנו ארבעה משחקי מבחן נגד יריבות אירופאיות במחנה האימונים", סיכם שירזי. "אנחנו מתכננים לתת יותר דקות משחק לשחקנים ספציפיים, וכמובן שנתרגל הרבה מאוד עבודה עם כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully