וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 לאשדוד על רמת השרון במשחק אימון

17.7.2007 / 20:30

קבוצתו של אלון חזן לא התקשתה מול הקבוצה מהלאומית. אנדרס איימר סיכם ומספר זרים נוספים נבחנו. יניב אלול רוצה באר שבע

מ.ס אשדוד ניצחה היום במשחק אימון את רמת השרון 0:5 באשדוד. שי הולצמן כבש צמד, עידן שריקי, ניר נחום ומישל טל הצעיר השלימו.

אנדרס איימאר סיכם את תנאיו בקבוצה אך נשארו עוד מספר פרטים קטנים לסגור לפני שיחתום על החוזה. איימאר שיחק, הראה ניצוצות ובישל את השער הראשון של נחום, אבל ניכר עליו שהוא לא בכושר גופני מלא.

מאמן הקבוצה, אלון חזן, התייחס לאיימאר אחרי המשחק: "הוא עשה כמה דברים יפים מאוד שיכולים לעזור לקבוצה שלנו. רואים שהוא עדיין בכושר גופני ירוד אבל ממה שראינו אפשר לצפות להרבה יותר. כשאני בודק שחקן אני לא מסתכל על השם שלו וזה שהוא אח של פאבלו איימאר לא יעזור לנו במאומה. נצטרך לראות איך הוא יתפקד בהמשך".

הארגנטינאי אמר: "אני מרגיש טוב באשדוד. קיבלו אותי יפה מאוד והאנשים מאוד נחמדים. עושה רושם שאשדוד היא קבוצה טובה. אני לא אוהב שמשווים אותי לאחי. כל אחד מאיתנו הוא שחקן בפני עצמו ולא הייתי רוצה שיערכו בינינו השוואות".

חזן ניצל את המשחק כדי לבחון את מייקל אומאניה הקוסטה ריקני, ששיחק קרוב ל-70 דקות, אך היה קשה להתרשם מיכולתו בגלל המשחק החד צדדי. השחקן הגיע למספר ימי התרשמות והוא אחד מהמועמדים לעמדות הבלם, העמדה האחרונה שחזן מחפש. גם ניקולה פלז'ו הצרפתי בן ה-21, שמשחק כבלם או כמגן שמאלי, נבחן. הגנאי סמואל איניסיימבה שיחק מספר דקות במחצית השנייה ולא הרשים. ואלדירן הברזילאי, שכבר חתם, עדיין נראה חלוד וסובל מכושר גופני ירוד.

מי שהותיר רושם טוב מאוד הוא קובי דג'אני, שסיים את חוזהו בבני יהודה ומתאמן כבר מספר ימים באשדוד. חזן התרשם לטובה מהקשר, ששיחק במחצית השנייה של המשחק, וכנראה יסכם בקבוצה בימים הקרובים.

יניב אלול שביקש להשתחרר להפועל באר שבע לא שיחק היום בגלל שנפצע באימון הבוקר. אלון חזן אמר בעניינו: "הוא ביקש להשתחרר בגלל הרגישות ובגלל הפנייה של קבוצת האם שלו, הפועל באר שבע. אמרתי לא פעם בעבר שאני לא רוצה להחזיק שחקנים בכוח ושאני רוצה שישחקו כאן רק שחקנים שמחוייבים למועדון ב-100 אחוזים. אני מבחינתי נתתי לאלול את ברכת הדרך, אבל כרגע הכדור עבר למגרש של ההנהלה והיא זו שתחליט באופן סופי".

חזן מבסוט

אלון חזן אמר היום אחרי המשחק: "הקבוצה מתחילה להתגבש ויש כמה דברים שעושים עלי רושם טוב. אנחנו עובדים מאוד קשה. השחקנים מזיעים, עובדים פעמיים ביום, משקיעים הרבה מאוד באימונים ואני מאוד אוהב לראות את זה. אפשר היה לראות שלמרות העייפות והעבודה הקשה השחקנים מגלים חדות ומשמעת ומתחילים להיכנס לקצב טוב".

על השאלה אם אשדוד נחלשה ענה חזן: "אני לא מסכים עם הקביעה הזו. זה נכון שיניב עזרן עזב אותנו והתחלפו מספר זרים, אבל אני משוכנע שהשנה עוד כמה שחקנים נוספים יקחו את האחריות ויתחלקו בשערים. אנחנו רוצים לשלב שחקנים צעירים ולהמשיך את הקו שהתחלנו בעונה שעברה. את המקום של עזרן יקבלו שחקנים צעירים כמו משה בן לולו, שי ניסים וגם החלוץ הברזילאי שהבאנו. לי חשוב שהקבוצה תהיה אטקרטיבית ותבקיע שערים".

המאמן התייחס גם לעמדת הבלם: "בעמדה הזו אני לא מתפשר. אני לא מתרשם בקלות כי זו עמדה חשובה. אנחנו בוחנים מספר שחקנים. יש לנו עוד משחק ביום שישי (מול הפועל ר"ג ר.ב) ויכול להיות שעוד מועמדים ייבחנו, אולי גם במחנה האימונים בחו"ל. נכון שיש מספר רב של נבחנים אבל חלקם הוצעו על ידי הסוכנים שלהם, שאף נטלו על עצמם את המימון והשהייה של השחקנים בארת ומבחינתו זה אידיאלי לבחון שחקנים במצב כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully