וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תבחן שוער פולני

קמי זאש יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה ברומניה, פטי חסר הויזה ישאר בארץ. העולה החדשה גברה 0:2 על הרצליה עם צמד של יבוריאן

בני סכנין ניצחה אמש (שני) 0:2 את מכבי הרצליה במשחק אימון שנערך בהרצליה. חלוץ הרכש איליה יבוריאן כבש צמד ונראה בכושר טוב מאוד. הבלם יא יא פטי החמיץ פנדל לקראת הסיום, ולא הצליח לכבוש מול חבריו מהעונה שעברה.

המאמן אלישע לוי היה שבע רצון מהניצחון, אך הבהיר כי הקבוצה צריכה להתחזק בלפחות ארבעה שחקנים נוספים. למרות רצונו של לוי בחיזוק, בקבוצה מתקשים לצרף שחקני רכש. לוי צפוי לבחון במחנה האימונים אליו תצא הקבוצה הערב (שלישי), את השוער הפולני קמי זאש. המאמן ממתין גם לשוער פולני בשם ודיסלאב קוגמר, ששיחק בליגה הראשונה בליטא.

בשלב זה מאור בוזגלו ותומר חמד לא משוחררים ממכבי חיפה, אך למרות הקשיים נראה כי חמד יגיע בסופו של דבר לסכנין. גם עם הקשר אחמד קאסום אין כל התקדמות, מכיוון שרונן אלעד, שמחזיק בכרטיסו של השחקן, מערים לאחרונה קשיים על מעברו של קסום לדוחא.

מי שכנראה לא ייצא עם חבריו למחנה האימונים ברומניה, למורת רוחו של המאמן, הוא הבלם הקונגולזי יא יא פטי, שלא קיבל אשרת כניסה לרומניה, וייאלץ לחכות לשובה של הקבוצה.

עדכון ראשון: 21:43, 16/07/07
עדכון אחרון: 07:40, 17/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully