וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 1:2 את הפועל ר"ג

16.7.2007 / 20:40

במשחק האימון כבשו רוזן ובלדוט לזהובים, דטורו לאדומים. חסן וצ'קאנה התעמתו מילולית. שירזי: "הדינמיקה והאנרגיות בקבוצה השתפרו"

בני יהודה ניצחה הערב (שני) 1:2 את הפועל רמת גן במשחק אימון. יוסי רוזן הבקיע בבעיטה מ-20 מטר, ואסי בלדוט בבעיטה מחוץ לרחבה. ג'ורג' דטורו העלה את ר"ג ליתרון בדקה ה-5.

מדובר היה במשחק הכנה טיפוסי, בו איפשרו שני המאמנים מנוחה למספר שחקני הרכב. תקרית קטנה אירעה בין שני כוכבי ר"ג, קובי חסן וקרלוס צ'קאנה, שהתעמתו מילולית במחצית הראשונה. השניים קיללו אחד את השני, ולא עלו למחצית השנייה. אחרי ששוחחו עם הבעלים ירון קוריס, שנכח במגרש, הרוחות נרגעו.

ניצן שירזי הביע שביעות רצון מההכנות של הזהובים לקראת העונה החדשה. "תמיד כיף לנצח, גם אם זה רק משחק אימון. התוצאה פחות חשובה, חשוב יותר שאנחנו בוחנים את הקבוצה", אמר. "אנחנו מנסים להפיק מספר דברים במשחקי האימון האלה, כשאת חלקם כבר הפקנו ואת חלקם לא. אני מרוצה מאיך שהקבוצה נראית עד עכשיו, כשהדגש הוא על המילים 'עד עכשיו'. אנחנו מבינים שיש לנו עוד המון דברים שאנחנו רוצים לעשות. הדינמיקה והאנרגיות בקבוצה השתפרו".

לסיכום, פנה שירזי להביט לעבר העונה המתקרבת. "הייתה איזושהי תחושה שבני יהודה יורדת מנכסיה, אבל לפי הקאדר שיש לנו ברור שזה לא המצב", הבהיר. "נצטרך עוד זמן בכדי להציב לעצמנו יעדים, ואין לנו בעיה שהם יהיו תובעניים ככל האפשר".

קשר הקבוצה קובי דג'אני סיים את חוזהו ומתאמן כרגע עם מ.ס אשדוד. לא נראה שימשיך עונה נוספת בשכונה. משחק האימון של בני יהודה מול נתניה, שאמור היה להתקיים ברביעי, בוטל, ובמקום זאת תשחק הקבוצה נגד בני לוד. בימים אלה מסתיימות ההכנות ליציאת הקבוצה למחנה האימונים הראשי בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully