וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר אשדוד מוצפת בזרים

16.7.2007 / 16:26

הקוסטה ריקני אומוניה, הארגנטינאי איימאר והניגרי קאקו עורכים אימונים ראשונים בקבוצה של חזן. הצוות המקצועי לא החליט אם לצרף את דג'אני

הבלם מקוסטה ריקה מיקאל אומוניה עבר הבוקר (שני) בדיקות רפואיות ונטל חלק באימון מ.ס. אשדוד. אומוניה בעל רקורד מפואר בנבחרת ארצו כבר סיכם למעשה את תנאיו בקבוצה ואם ירשים את המאמן אלון חזן הוא יוחתם לשלוש השנים הקרובות.

השבוע אמר אומוניה בראיון לאתר בארצו כי אחרי שסיכם את תנאיו בעיר הנמל, הרי שהוא מוותר על הצעות מקבוצות בסין ובטורקיה ומגיע לישראל הרבה בזכות המלצת חברו הטוב מהמולדת לואיס מרין, שמשחק במכבי נתניה.

שחקן נוסף שהחל להתאמן בקבוצה הוא הארגנטינאי אנדראס איימאר, אחיו של פאבלו איימאר. הקשר הצעיר בן ה-24, שיחק בעונה שעברה בבלגראנו והוא צפוי לחתום בימים הקרובים. הניגרי סלמון קאקו הצטרף אף הוא לאימונים וינסה להרשים את המאמן חזן.

קשר בני יהודה קובי דג'אני החל להתאמן בעיר נמל. הצוות המקצועי עדין לא החליט האם לצרף את דג'אני. הקשר סיים את חוזהו בשכונה ואף מחזיק בכרטיסו דבר היכול להקל על החתמתו באשדוד.

הבלם יניב אלול שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות הביע את רצונו לעבור להפועל באר שבע, קבוצת נעוריו. מאמן באר שבע מרקו בלבול מעוניין מאוד באלול והשבוע יחליטו באשדוד האם להיענות לבקשתו של הבלם להשתחרר.

מי שחתם הבוקר בקבוצה הוא החלוץ הצעיר והמוכשר משה בן לולו. החלוץ חתם באמצעות סוכנו ג'קי דהן על חוזה לשלוש שנים.

אשדוד אף צירפה שני שחקנים צעירים מבית"ר ירושלים, שזכו בעונה החולפת באליפות המדינה לנוער: המגן הימני יונתן זאדה והקשר שי נסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully