וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורנינג החליט להמשיך לשחק

16.7.2007 / 11:03

סנטר מיאמי התלבט קיץ שלישי ברציפות, והכריז לבסוף שלא יפרוש. איגוד השחקנים יערער על עונשם של ג'קסון וארטסט. ורז'או יישאר בקאבס

אלונזו מורנינג ממאן לפרוש מן המשחק, אבל מכריז "זו תהיה העונה האחרונה שלי". סנטר מיאמי היט קטע שתיקה של שלושה חודשים בקשר לעתידו וחשף כי הוא יישאר עונה נוספת, החלטה ששמר זמן רב.

"אני רוצה לכפר על העונה שעברה ולעזור לקבוצה לחזור למסלול" אמר מורנינג, שכזכור, הודח עם ההיט כבר בסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA, על ידי שיקגו בולס. "מה שקרה בעונה שעברה, זו לא מיאמי. הייתי בוש ונכלם. אני יודע שהיינו קבוצה טובה יותר מהם. זה השאיר טעם מאוד חמוץ אצלי".

מורנינג הוא מתחבט סדרתי, שכן לבטיו הקיץ היו הפעם השלישית ברציפות בה הוא שקל פרישה, אך לבסוף החליט להישאר על הפארקט. עונתו הבאה תהיה מספר 15 בליגה הטובה בעולם (מבלי לספור את העונה אותה החמיץ עקב השתלת הכליה).

חבריו של הסנטר לא היו מופתעים מן ההחלטה. הפורוורד של ההיט, דורל רייט, אמר: "אני אוהב את הנוכחות שלו בחדר ההלבשה ובמגרש".

ההחלטה של מורנינג לא לפרוש מרמזת על כך שמא אולי גם מאמן הקבוצה פט ריילי ימשיך בעונה הבאה. הסנטר של ההיט אמר בעבר שהחלטתו של ריילי נשנעת רבות על הישארותו.

"אני סבור שזה מתאים שהוא יהיה על הקווים בעונה האחרונה שלי במועדון. הוא צריך להיות חלק מזה. התחלנו יחדיו ואני כולי תקווה שנוכל לסיים ביחד בצורה חיובית".

איגוד השחקנים לצד ארטסט וג'קסון

איגוד השחקנים של ליגת ה-NBA יערער על עונשם של רון ארטסט וסטיבן ג'קסון, שכזכור, הורחקו לשבעה משחקים ונקנסו.

"בהשוואה להחלטות אחרות אנו חושבים שההשעיה מוגזמת", אמר מנהל האיגוד בילי האנטר. "אנו מתכננים להתכנס עם השחקנים ונציגיהם ולחשוב על דרכי פעולה נגד ההחלטה".

האנטר, ארטסט וסוכנו, מארק סטיבנס, שוהים כרגע באפריקה כחלק מקמפיין האיגוד העונה לשם: "להאכיל מיליון", שעוזר לגייס כספים בקניה.

עונשם של השניים הגיע כתוצאה מהיתקלויות שלהם עם החוק. ג'קסון הושעה עקב כך שירה באקדח באוויר מחוץ למועדון. ארטסט נענש על תקיפת אשתו. כידוע, זו איננה הפעם הראשונה שהשניים מוצאים עצמם מושעים, לאחר שהסתבכו גם בקטטה המפורסמת של קבוצתם, אינדיאנה נגד דטרויט.

* זה אולי ייקח עוד קצת זמן, אבל אנדרסון ורז'או יישאר ככל הנראה בקבוצתו, קליבלנד קאבלירס. הסיטואציה בה ניצב הברזילאי כעת, דומה לזו בה ניצב דרו גודן בעונה שעברה. הוא נחשב שחקן חופשי, מה שאומר שהקאבס יכולים להשוות כל הצעה שיקבל. אשתקד חיכה גודן זמן מה ולבסוף חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה של מייק בראון, עימה הגיע עד לגמר, מפני שלא עמדו בפניו אופציות אחרות. כעת, לאחר שממפיס, שהביעה התעניינות בוורז'או, החתימה גבוה אחר, דארקו מיליצ'יץ', על חוזה של 21 מיליון דולר לשלוש עונות, ינהל הברזילאי מו"מ ישיר עם הקאבס, מה שלבטח יאלץ אותו להתפשר על משכורתו.

דוראנט מגדל נוצות

קווין דוראנט, שנבחר במקום השני בדראפט עלי ידי סיאטל סופרסוניקס, ממשיך לתת שואו. הפורוורד ביצע מספר מהלכים מרהיבים במשחק ליגת הקיץ מול פורטלנד טריילבלייזרס, אבל זה לא עזר לחבר'ה מממדינת וושינגטון שהפסידו 84:78.

דוראנט הפציץ 28 נקודות עם 9 מ-18, במה שהיה אמור להיות מפגש מסקרן בינו לבין בחירת הדראפט הראשונה, גרג אודן. הסנטר של פורטלנד עזב את לאס וגאס טרם המשחק משום ניתוח לכריתת שקדים שעליו לעבור. "זה היה יכול להיות כיף לשחק נגדו", התייחס דוראנט למץ' אפ שהוחמץ, והוסיף, "לא הייתי אומר שזו היכולת הכי טובה שלי".

"הוא שחקן מיוחד בעל מגוון יכולות", החמיא מאמן הקיץ של סיאטל, רלף לואיס, "משחקי אימון הם חלק מתוכנית העבודה, הוא מתפתח כשחקן ואנו מתפתחים כקבוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully