וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

52 מיליון דולר למו וויליאמס

15.7.2007 / 9:49

מילווקי חששו לאבד את הגארד, והציעו לו חוזה עתק לשש שנים. ארטסט וג'קסון הושעו ל-7 משחקים, ג'ו סמית בשיקגו, מו פיטרסון להורנטס

מו וויליאמס יחזור למילווקי, אחרי שסיכם באופן עקרוני עם קבוצתו תמורת 52 מיליון דולר לשש שנים.

אחרי שהבאקס גילו על ההתעניינות של מיאמי בשחקן, הם החליטו להעלות את ההצעה שלהם ולהחזיר אותו לשורותיהם. לוויליאמס תהיה אפשרות יציאה מהחוזה אחרי השנה הרביעית והחמישית.

וויליאמס, אחרי שנת שיא שכללה ממוצעים של 17.3 נקודות ו-6.1 אסיסטים, חיפש חוזה שייתן לו את הסכומים שגארדים אחרים בליגה מרוויחים, אבל "נאלץ" להסתפק בהצעה של הבאקס.

מיאמי, לעומת זאת, עדיין לא מצאה פתרון לבעיות הרפואיות של ג'ייסון וויליאמס, שמתקשה להתאושש מפציעה.

ארטסט וג'קסון ממשיכים להסתבך

סטיבן ג'קסון ורון ארטסט הושעו לשבעה משחקים ללא תשלום מהליגה בעקבות היתקלויות נוספות עם החוק.

ג'קסון מהגולדן סטייט ווריורס הושעה לאחר שהודה באשמה על העבירות שביצע מוקדם יותר השנה (כשירה באקדח במחוץ למועדון באינדיאנה), ואף נקנס ב-5,000 דולר וב-100 שעות עבודות שירות.

ארטסט הואשם באלימות כלפי אשתו, וגם עליו נגזרו 100 שעות עבודות שירות. שני השחקנים, כזכור, כבר הושעו בעבר על ידי הליגה בעקבות הקטטה במשחק בין אינדיאנה לדטריוט. עונש ההרחקה הנוכחי יחול עם תחילת עונת 2007/08.

הבולס וההורנטס מתחזקים

* התקשורת בשיקגו מדווחת שהבולס החתימו את הביגמן אותו רצו, ג'ו סמית', על חוזה לשנתיים, בשווי של כ-10 מיליון דולר. ג'ון פקסון התעניין במספר גבוהים, כדי למצוא מחליף לפי ג'יי בראון הוותיק, וסגר לבסוף עם המועמד המועדף עליו, שרשם אשתקד מספרים של 8.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים ב-65 משחקים במדי הנאגטס והסיקסרס. בקבוצה בונים על כך שסמית' יביא עמו מקצוענות, אגרסיביות וניסיון, לקו קדמי שכולל את בן וואלאס, והצעירים טיירוס תומאס וג'ואקים נואה.

* וינס קרטר חתם רשמית בניו ג'רזי על חוזה חדש שישאירו בנטס עד עונת 2010/11 לפחות. במהלך הזמן הזה הוא ישתכר 66 מיליון דולר. כמו כן, לקבוצה ישנה אופציה לעונה חמישית, שתגדיל את החוזה ליותר מ-80 מיליון. "לא חשבתי על זה במהלך העונה, הייתי סבלני", אמר קרטר, "ואני חושב שבזכות זה הייתה לי את עונת הכדורסל הטובה ביותר שלי".

* דיווחים בארה"ב מספרים שהשחקן החופשי מוריס פיטרסון חתם על חוזה של 23 מיליון לארבע עונות בניו אורלינס, ויעבה את הקו האחורי הדליל של ההורנטס. השוטר בילה את שבע העונות הראשונות שלו בקריירה בטורונטו, והיה קרוב לחתום ביוטה, שמשוועת למחליף לדרק פישר. המשמעות היא ככל הנראה שדזמונד מייסון לא יישאר עם הצרעות, לאור העובדה שהוא מעוניין להשתכר 8 מיליון לעונה, ומשבצת השוטינג גארד נתפסה על ידי מו פיט. בינתיים ממשיכה הקבוצה לנהל שיחות עם הרכז המחליף ג'אנרו פארגו ודווין בראון.

* הוושינגטון טיימס מדווח שדשון סטיבנסון חתם מחדש במדי הוויזארדס על חוזה של 15 מיליון לארבע שנים. סטיבנסון הגיע לבירה בקיץ שעבר, אולם לאחר עונה מוצלחת החליט, כצפוי, לנצל את האופציה בחוזהו כדי לחזור לשוק החופשי. המו"מ עם המכשפים היה ארוך, אולם בסופו של דבר תנאיו של סטיבנסון התקבלו, והחבר הטוב של גילברט ארינס לא הולך לשום מקום.

עכשיו זה רשמי: דארקו, בלייק ואטקינס חותמים

* סטיב בלייק החליט לחזור לפורטלנד, לאחר שדנבר החליטה ללכת על רכז אחר, צ'אקי אטקינס. בלייק שיחק בפורטלנד מספר עונות לפני שהועבר למילווקי, וכעת שב לקבוצה צעירה ורעננה. פרטי החוזה אינם ידועים, אך בלייק (27), שרשם במדי הנאגטס ממוצעים של 8.3 ו-6.6 אסיסטים ב-49 משחקים, צפוי להשתכר בסביבות 5 מיליון לעונה.

* עכשיו זה רשמי: דארקו מיליצ'יץ' חתם על חוזה של 21 מיליון לשלוש שנים בממפיס. "דארקו רק בן 22, וכבר יש לו ותק של ארבע עונות בליגה", אמר הג'נרל מנג'ר של הגריזליס כריס וואלאס. "הוא בורך בגודל, יכולות, ואתלטיות מרשימה". בראיון לעיתון סרבי התבטא דארקו לקראת אליפות אירופה: "אנחנו נהרוס את ספרד, יוון, איטליה, ואת כולן". כשנשאל על מאצ' אפ אפשרי עם אלוף העולם פאו גאסול, חברו לגריזליס, ירה: "אני אוהב לשחק נגדו, הוא רך". אין ספק, הסנטר התחיל את מערכת היחסים בין השניים ברגל ימין.

* הנהלת ה-NBA שלחה הודעות לחמש הקבוצות שצריכות לשלם את מס המותרות על העונה שעברה, דולר על כל דולר מעבר ל-65.42 מיליון. במקום הראשון? הניקס, כמובן, שצריכים לכתוב צ'ק שמן בסך 45 מיליון דולר. דאלאס צריכה לשלם 7.2 מיליון. 25 הקבוצות שלא חצו את הסף יקבלו כל אחת חלק מהקנסות, כ-1.9 מיליון דולר.

* הרכז ג'ייסון הארט חתם על חוזה ארוך טווח ביוטה, ויביא לשם את ה-7 נקודות שקלע אשתקד ו-3 האסיסטים שמסר בסקרמנטו ובקליפרס, שם לא קיבל יותר מדי הזדמנויות.

* השחקן החופשי קלנה אזובויקה, שפרץ אשתקד לתודעה עם סדרה של משחקים טובים במדי גולדן סטייט, חתם בקבוצה על חוזה לשנתיים, בשווי של 1.5 מיליון דולר. "זה המקום בו רציתי להיות", אמר אזובויקה. ווריור חופשי אחר, מט בארנס, אינו כל כך מאושר, ונראה שדרישותיו הכספיות אינן תואמות את ערכו בשוק. "חשבתי שיהיו יותר הצעות", הודה הפורוורד האנרגטי. "הווריורס חושבים שחלק גדול מההצלחה שלי קשור לשיטה של דון נלסון, וזה די מסתכל אותי".

* צ'אקי אטקינס, כפי שדווח בימים האחרונים, חתם בדנבר על חוזה לשנתיים, וישתכר 6.6 מיליון דולר. לקבוצה ישנה אופציה לעונה שלישית שתשאיר את הרכז בן ה-33 במועדון גם בגיל 36. אטקינס אמור לשפר את הנאגטס בתחום בו היו חלשים במיוחד: קליעה משלוש. "אני לא יכול יותר לשאת את כל ההפסדים האלה", אמר אטקינס, ששיחק אשתקד בממפיס, הקבוצה הגרועה בליגה. "דנבר היו זקוקים בפלייאוף למישהו כמוני שיכול לקלוע. אני חושב שאני מתאים להם בול".

* סן אנטוניו, שפינתה מקום תחת תקרת השכר שלה עם שליחתו של לואיס סקולה ליוסטון, תנסה להחתים את הסווינגמן אימה אודוקה מפורטלנד. אודוקה (30) הוא שומר קשוח ובעל יד טובה מחוץ לקשת, שתי תכונות שיעזרו לו להוות מחליף ראוי לברוס בואן, בדקות בהן נח ברוס לי על הספסל.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully