וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים לחזור לימים הטובים של בני יהודה"

12.7.2007 / 18:48

ניצן שירזי היה מרוצה מכושרם של שחקניו בעקבות מחנה האימונים באיילות ונשמע אופטימי. הזהובים ניצחו את הכח 0:2 במשחק אימון

בני יהודה, שחזרה ממחנה אימונים בקיבוץ איילות, ניצחה הערב (חמישי) את הכח רמת גן 0:2 במשחק אימון שהתקיים במגרש ספורטק דרום. אלי אברבאנל כבש את השער הראשון לזהובים בפנדל והצעיר המוכשר אלירן עטר, השלים את התוצאה בשער יפהפה מ-20 מטר לחיבורים.

הבלם יאיר אזולאי, שסיכם את תנאיו בקבוצה, לא נטל חלק בגלל פציעה. חוץ מזה, קבוצתו הקודמת של אזולאי, מ.ס אשדוד, מערימה בינתיים קשיים ולא חותמת על טופס ההשאלה שלו, כנראה בגלל מחסור בבלמים בקבוצה.

המאמן ניצן שירזי סיכם היום את מחנה האימונים באיילות: "עשינו מה שרצינו. עבודה, עבודה ועוד פעם עבודה. שעות פעילות מטורפות, ובסך הכל 11 אימונים בשלושה וחצי ימים. זו המטרה שלשמה נסענו". בהתייחס לעובדה ששבעה שחקנים הצטרפו לקבוצתו אמר שירזי: "צירפנו חבר'ה טובים, אנשים טובים, שחקנים שמתאימים לבני יהודה. מן הסתם עד לא ראינו מהם את הפן של הכדורגל, אבל גם זה יבוא". שירזי הדגיש את הנושא האנושי ואמר: "מכל דבר לומדים, מכל שנה ומכל עונה, בטח מהאחרונה. כיום לקחנו לבני יהודה שחקנים טובים, שבשנים קודמות יכלנו רק לחלום עליהם. צריך עוד המון זמן תירגול ועבודה. אני יכול להתחייב שכשהשעון יראה 18 באוגוסט, נהיה מוכנים".

על הרכש המתוכנן לקבוצה אמר שירזי: "אנחנו ממתינים לשחקנים נוספים שיכולים להיפלט מקבוצות אחרות. 80 אחוז מהשחקנים שרציתי נמצאים כאן, מי שאיתנו הוא הראוי והמתאים. מי שלא הגיע, לא רלוונטי. העלינו גם כמה שחקנים מקבוצת הנוער, בשאיפה שישתלבו בקבוצה הבוגרת ויהיו חלק בלתי נפרד מהסגל". על השאיפות לשנה הקרובה אמר המאמן: "אנחנו רוצים לשכוח את השנה האחרונה, נרצה להזכיר את השנה שלפני. אנחנו רוצים להיות קבוצה שמציגה כדורגל חיובי, כדי שנוכל לחוות משחקים טובים עם 10 ו-12 אלף צופים, כמו בימים הטובים של בני יהודה".

השחקנים לא הסתירו את התפעלותם מהאימונים המפרכים במחנה הכושר באיילות, בהנהגתו של מאמן הכושר ערן שדו, שהגיע השנה לקבוצה. גם בצוות המקצועי הודו שהכנה כזו לא נראתה אצל הזהובים כבר הרבה שנים. המגן איציק עזוז אמר בנושא: "היה מחנה מצויין, מזמן לא קרעו אותנו ככה. ההכנה הייתה ממש טובה, כמובן שעבדנו בעיקר על הכושר הגופני ובהולנד נעבוד גם על הכדורגל. אני מקווה שנראה את התוצאות של המחנה בהמשך".

הבעלים חזי מגן, שנכח במשחק האימון לא התרשם מקריאות האוהדים בדבר הבאת קשר נוסף ואמר: "עוז ראלי הוא הקשר הכי טוב בליגה. הוא ואלירן עטר יהיו ברגים מרכזיים בקבוצה אם הם רק ידעו לקחת את הצ'אנס. אין לי בכלל ספק שהם יכולים להיות שחקנים מובילים של בני יהודה בעונה הקרובה". גם מגן התייחס למחנה האימון באיילות ואמר: "מאז שאני בבני יהודה, כבר 4 שנים לא ראיתי כזאת הכנה פיזית. ההכנה של ערן שדו בנושא הכושר הגופני הייתה יוצאת מהכלל, רואים שהוא בן אדם רציני ומאמן כושר מצויין. השחקנים אמנם עבדו קשה מאוד, אבל נהנו מכל רגע". "חשוב מאוד להדגיש", הוסיף הבעלים: "שההכנה הזאת לא נותנת לנו נקודה או גול בעונה הבאה. צריך לעבוד קשה כדי להגיע להישגים, אבל אנחנו אופטימיים".

יוסי רוזן חתם

הקשר יוסי רוזן חתם אמש (רביעי) לשלוש שנים בבני יהודה. בכך מצטרף השחקן לשורה ארוכה של שחקני חיזוק חדשים שהגיעו לשכונה, ביניהם השוער דלה איינגובה, שוער המשנה ניל ארבנאל, הבלם הבוסני סלבר הודג'ץ', החלוץ הברזילאי ז'וזה דוארטה, החלוץ משה ביטון שחוזר אחרי עונה במכבי ת"א, והבלם זאב חיימוביץ', שהגיע מהפועל פ"ת. רוזן, כזכור, שיחק בעונה שעברה בהכח ר"ג, שירדה לליגה הלאומית.

הזהובים חזרו אמש ממחנה אימונים בן ארבעה ימים בקיבוץ איילות, ליד אילת. בשבוע הבא אמורה לצאת הקבוצה למחנה האימונים בעיר ליידן שבהולנד.

קשר הקבוצה קובי דג'אני אמור לשוב היום מהונגריה, שם נבחן בקבוצת דונואיוורש מהליגה השנייה. כרגע מתנהל משא ומתן בין סוכנו של השחקן, גלעד קצב, לבין ראשי הקבוצה ההונגרית, שהתרשמה מביצועיו של דג'אני. החלוץ המושאל מור גולן פנה לוועדה למעמד השחקן כדי לקבוע את מחיר שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully