וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוד רביבו לא ישחק בהפועל תל אביב"

הנהלת האדומים מנסה להרגיע את ראשי מ.ס אשדוד, שטענו לנסיון פגיעה בקבוצתם. גולן שוב מועמד, יוליץ' שוחרר רשמית

"דוד רביבו לא ישחק בהפועל ת"א", כך הבהירה הערב (שלישי) הנהלת הקבוצה בעקבות הפרסומים לפיהם חיים רביבו וג'קי בן זקן כועסים על האדומים וטוענים כי ניסו לפגוע בשחקן ובאשדוד. "ההנהלה מבקשת להבהיר כי לא היה בכוונתה לפגוע בקבוצת מ.ס אשדוד, שחקניה או בעליה". הוסיפה ההנהלה האדומה בהמשך הודעתה.

כידוע, גיא לוזון מעוניין לראות את הקשר בוולפסון בעונה הבאה, ומי שהיה אחראי על המו"מ מול משפחת רביבו ומ.ס. אשדוד הוא יוסי אבוקסיס, שעבד שעות נוספות והשתמש בקשריו הטובים בעיר הנמל על מנת להביא את רביבו להפועל.

בהפועל טענו הבוקר כי הושג סיכום עקרוני מול הקשר, וכי הפערים היו בין שתי הקבוצות על סכום ההעברה, כשאשדוד דורשת כ-300 אלף דולר עבור השחקן, בעוד האדומים מוכנים לשלם כמה עשרות אלפי דולרים פחות. עם זאת, באשדוד הכחישו כי התקבלה פנייה כזו או אחרת לגבי השחקן, ולוואלה! ספורט נודע כי אלון חזן לא ימהר לשחרר את רביבו, במיוחד אם לא יימצא לו תחליף ראוי לפני תחילת העונה.

"אף קבוצה לא פנתה אלינו לגבי דוד רביבו, ורצוי שגם אף קבוצה לא תפנה לפני שגם אנחנו נתחיל לפנות לשחקנים תחת חוזה בקבוצות אחרות", הבהיר מוקדם יותר היום ג'קי בן זקן. "מבחינתי, דוד רביבו יישאר שחקן של מ.ס. אשדוד". האח הגדול לבית רביבו וחבר הנהלת הקבוצה, חיים, הוסיף: "אין כרגע שום התקדמות עם הפועל ת"א, עדיין לא התקבלה שום הצעה מתאימה לאשדוד או לדוד. כרגע הוא שחקן של מ.ס. אשדוד, והוא יישאר כזה עד שלא תתקבל פנייה שתהיה לשביעות רצונם של כל הצדדים". דוד עצמו סיכם את הנושא כשאמר: "אין לי שום סיכום בהפועל ת"א".

במקביל, כתבנו אריק רחמיאן, מוסיף כי ישנה התעניינות לגבי רביבו גם מצד מכבי נתניה, שעשויה לקלוט את השחקן במידה וזה לא יגיע לוולפסון בסופו של דבר. "שמעתי שיש התעניינות מצד נתניה", אישר הקשר, והוסיף: "לא ידוע לי על פנייה רשמית, אך אם תגיע אחת כזו נגיב בהתאם. אני לא פוסל שום קבוצה".

סאגת גולן, פרק 458786

חיזוק ישראלי נוסף שעומד על הפרק מבחינת הפועל ת"א הוא חלוץ המריבה של הקיץ, עומר גולן. כזכור, גולן כבר סגר במכבי ת"א, לאחר שהעדיף את הצהובים על פני מכבי חיפה, אך בסופו של דבר האריך את חוזהו לשלוש עונות נוספות במכבי פ"ת. עם זאת, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לאחר ההחלטה של גולן להמשיך באורווה, לא מן הנמנע שהחלוץ יושאל עוד העונה לחיפה או להפועל ת"א. האדומים חזרו לאחרונה לגשש בסביבתו של חלוץ נבחרת ישראל, אך נראה כי בסופו של דבר הוא יעדיף להגיע דווקא לקרית אליעזר.

גילי ורמוט טרם קיבל את השחרור הרשמי מהפועל ת"א, ואתמול שלחה ההתאחדות לכדורגל מכתב לגנט הבלגית, לפיה ורמוט לא שוחרר מהקבוצה, מאחר והאדומים טרם קיבלו את סכום ההעברה עבורו – 330 אלף דולרים. אי לכך, ורמוט לא נכלל בסגל במשחקה של קבוצתו באינטרטוטו בשבת, אך נראה כי העניין יוסדר בימים הקרובים, וכי כשהכסף יגיע לוולפסון, ורמוט ישוחרר באופן רשמי.

לעומתו, מי שכבר שוחרר מהקבוצה יותר מפעם אחת הוא החלוץ איבן יוליץ', שאתמול שוחרר באופן סופי מהמועדון. מחר (רביעי) ישוב יוליץ' לבוסניה, שם הוא צפוי לחתום באחת הקבוצות המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully