וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון לא מוותרת על ניר נחום

10.7.2007 / 18:43

קבוצתו בעונה החולפת דורשת ממנו להפסיק להתאמן באשדוד לאלתר. רביבו צפוי לחתום לארבע שנים, בקבוצה עדיין מחכים לתשובה מאנריקס

קבוצת הפועל אשקלון שלחה הערב (שלישי) מכתב, באמצעות עורך הדין אפרים ברק, לקבוצת מ.ס.אשדוד ובו היא מודיעה לה בצורה חד משמעית כי החלוץ ניר נחום נמצא תחת חוזה חתום באשקלון וכי היא דורשת לאלתר שיפסיק להתאמן במדי מ.ס.אשדוד. נחום שיחק העונה כמושאל מאשדוד לאשקלון.

במכתב שקיבלה הערב אשדוד נכתב בין השאר: "מרשתי (הכוונה להפועל אשקלון, ר.ב) הופתעה לשמוע שמועדונכם ניהל מגעים עם השחקן ונעתר לחתום עמו על ההסכם. ברור שכל חתימה כזו מתווה הפרה של ההסכם שבין השחקן לבין מרשתי. לכן, מרשתי פנתה אליכם, ומסרה לכם מראש על דבר קיומו של הסכם בינה ובין השחקן לגבי עונת 2007/08".

"למרות הדברים הללו כפי שנמסר למרשתי החלטתם לחתום על הסכם עם השחקן לעונת 2007/08, הרי שיש בכך משום הפרה של הוראות תקנוני ההתאחדות לכדורגל וכן, יש בכך הפרת הסכם. מרשתי עומדת על כך שהשחקן ימלא את ההסכם ויכבד אותו וישחק בשורותיה במהלך עונת 2007/08. הנכם נדרשים בזה לחדול לאלתר מלשתף את השחקן באימוני קבוצתכם ולהורות לו לשוב לאלתר ולהצטרף לאימוני הפועל אשקלון".

ג'קי דהן, סוכנו של נחום: "ניר שחקן של אשדוד. אמנם איני משפטן אבל לפי מה שאני מבין, האופציה שהייתה לאשקלון על השחקן תמומש רק אם קבוצת האם של השחקן, כלומר מ.ס. אשדוד לא מעוניינת בשחקן. המקרה הזה לא מתקיים כי אשדוד החתימו את נחום על חוזה ל-3 שנים ושם הוא גם ישחק".

רפי נידם מנכ"ל מ.ס.אשדוד מסר בתגובה: "בלשון המעטה, המכתב הזה פשוט מצחיק. זה נכון שיש לשחקן חוזה בהפועל אשקלון והוא אף מופקד בבקרה התקציבית. העניין הוא שהחוזה עם השחקן תקף רק אם מוצמד אליו טופס השאלה מאשדוד. אין לנו שום כוונה להשאיל שוב את השחקן לאשקלון. הוא היה מושאל לשנה ללא תמורה כי זוהי דרכו של המועדון. אנחנו שולחים שחקנים להתחשל ולצבור דקות משחק בקבוצות בליגות נמוכות כדי שיחזרו עם נסיון לקבוצה הבוגרת של מ.ס.אשדוד. חבל שאשקלון חתמה על חוזה לשנתיים עם השחקן בעוד שההשאלה היתה לעונה אחת בלבד. ניר נחום יישחק רק במ.ס.אשדוד ב-3 השנים הקרובות".

באשדוד ממתינים לקבל הערב תשובה סופית לגבי הגעתו של הבלם הצ'יליאני דוד אנריקס קפטן קבוצת קולו קולו. בשבועות האחרונים יש מגעים עם סוכנו של השחקן וכל פרטי החוזה שלו כבר מסוכמים. כעת ממתינים באשדוד להחלטה סופית של הבלם. במידה ואנריקס לא יגיע כבר מכינים באשדוד אלטרנטיבה במקומו, מדובר בבלם הקרואטי יוריצה פולייז ששיחק בעונה האחרונה בליגה האוסטרית.

כמו כן ממשיכים המגעים להבאתו של הקשר הארגנטינאי אנדראס איימאר, אחיו של פאבלו איימר שחקן נבחרת ארגנטינה.

חזן: "ההתבטאויות של רביבו אינן לעניין"

שיחת היום באשדוד הייתה, כמובן, מעברו של החלוץ יניב עזרן לשורותיה של מכבי תל אביב. "אני מקבל את המהלך ברגשות מעורבים", אמר המאמן אלון חזן. "מצד אחד, אני שמח עבורו שהוא מגשים את החלומות שלו. הוא שיפר מאוד את הגישה שלו, ואני בטוח שיגיע הצלחות. מצד שני, אני עצוב כי קשה לי לאבד שחקן כמוהו, בנאדם כמוהו, שבאופן אישי אני מאוד אוהב. אבל זו הדינמיקה של החיים, ואני מאחל לו כל טוב ובהצלחה".

בתקופה האחרונה השמיע הקשר דוד רביבו השכם וערב את רצונו לעבור ולשחק בהפועל ת"א, הצהרות שאינן לרוחו של חזן. "מבחינתי הרצון שלו הוא לגיטימי ביותר, אבל ההתבטאיות שלו בנושא הן לא לעניין", קבע חזן. "גם אם הוא רוצה לעבור, הוא צריך לשמור את זה לעצמו, כי כרגע הוא שחקן של מ.ס אשדוד, והשאיפה היא שיישאר איתנו גם בעתיד. לא הייתי רוצה שדוד יתבטא באמירות כלשהן כשאחר כך הוא יצטרך להישאר כאן, ולהוביל שחקנים אחרי שאמר שהוא רוצה להיות במקום אחר, ושזה כבוד גדול מאוד מבחינתו להשתייך למועדון אחר. רביבו צריך להרגיש מספיק כבוד בכדי להיות פה ולהנהיג את הקבוצה".

גורמים בהנהלת אשדוד אמרו הערב כי רביבו צפוי לחתום על חוזה ל-4 שנים במ.ס.אשדוד עוד בסוף השבוע הקרוב

עדכון ראשון 10.7.07 13:19
עדכון אחרון 10.7.07 18:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully