וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: זאב חיימוביץ' חתם

הבלם יצטרף למשה ביטון שחזר לכתום. יוסי רוזן חתם, ויחד עם דוארטה והזרים - אסי בלדוט מבטיח: "בני יהודה תשתלב בחלק העליון"

צילם וערך: דרור פיקלני

אחרי מספר שבועות חסרי ודאות סיכם אמש (שני) משה ביטון את תנאיו בבני יהודה וישחק אצל הזהובים בשנתיים הקרובות. ביטון הצטיין בבני יהודה לפני שנתיים ונרכש על ידי מכבי ת"א בקיץ שעבר. אלא שבמדי הצהובים השחקן לא שיחזר את יכולתו הטובה וחוסר שביעות הרצון של הצוות המקצועי ממנו סללה את דרכו החוצה.

ביטון, שהגיע כהבטחה גדולה למכבי ת"א, סיים את העונה עם ארבעה שערים בלבד ב-27 משחקים בהם שותף. "תמיד דיברו על כך שקשה לחלוצים להצליח במכבי תל אביב", אמר ביטון ליניב קובוביץ' ודוד מרואני מ"ספורט הארץ", "אני לא יודע למה זה קרה לאחרים, אבל אני פשוט לא שיחקתי בעמדה שלי. ברוב המשחקים זה נראה היה כאילו שמים אותי בצד ולא באמצע ומחכים שאעשה קסם. העניין הוא שאני לא קוסם ולא יכול לבוא ולעשות גול מכלום".

חיימוביץ' מצטרף

ביטון השתתף אתמול באימון הקבוצה, והתקבל בפרחים על ידי אוהדי הקבוצה. השחקן נראה נרגש מאוד להצטרף בחזרה לקבוצתו לאחר גלות של שנה במדי הצהובים. ביטון אמר אמש: "חובת ההוכחה עליי, שמח לחזור למועדון חם ואוהב, מקווה שנעשה עונה טובה, העונה הקודמת שבה לא הצלחתי נמצאת מאחורי, מסתכלים קדימה ורוצים להצליח".

מאמן הזהובים ניצן שירזי לא הסתיר את שביעות רצונו מההחתמה: "שמח שמשה חזר, זה השם הראשון שרציתי לצרף כשחזרתי לבני יהודה. משה חלוץ מצוין שיתרום לנו הרבה, יש לו מה להוכיח, נקווה שיחד איתו נשחזר את העונה המוצלחת מלפני שנתיים. היו יותר מדי קולות לאחרונה על כך שאין קבוצה בשכונה. אנחנו מדביקים לאט לאט את הפיגור בהכנות לקראת העונה הקרובה. הקאדר עדין לא הושלם, נרצה לצרף עוד מספר שחקנים ולהיות עוד יותר חזקים"

בנוסף, כל פרטי חוזהו של הבלם זאב חיימוביץ' סוכמו, והוא חתם על חוזה. גם יוסי רוזן, קשר הכח עמידר רמת גן בעונה החולפת, סיכם והתאמן הערב עם הקבוצה. הצוות המקצועי החליט לרדת מניל אברבנל והכתומים ינסו לצרף את ברק ויסוקר כשוער שני.מי שישמש כשוער הראשון של הקבוצה הוא הניגרי דלה איינוגבה, שחתם בקבוצה.

5 שחקני בית הוקפצו מקבוצת הנוער לסגל הקבוצה הבוגרת: לירוי צעירי, דין מורי, אלון סולטן, יוני רביבו וטל מאיר. נמרוד מאהלר ורובי טולדו יהיו הפיזיוטרפיסטים של הקבוצה הבוגרת בבני יהודה במקומו של רונן צפריר שעזב.

ביום ראשון הקרוב תצא הקבוצה למחנה אימונים באיילות, שסמוכה לאילת.

עדכון ראשון: 20:49, 02/07/07
עדכון אחרון: 23:50, 05/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully