וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "המטרה ברורה - להגיע הכי גבוה שאפשר"

30.6.2007 / 20:51

המאמן הטרי של מכבי ת"א התייחס להגרלת היורוליג הנוחה שנפלה לצהובים, אך לא מקל ראש ביריבות. "נחמד שבלאט יגיע לנוקיה"

המזל המפורסם של מכבי תל אביב שוב עמד לצידה היום (שבת) אחר הצהריים, כאשר אלופת ישראל הוגרלה, בפעם השישית ברציפות, לבית ב' של היורוליג, שהתברר כקל ביותר שיכלה לבקש. על הנייר, כמובן.

מכבי הייתה פוגשת את אוניקאחה מלאגה בכל מקרה, עקב חוקי ההגרלה, אולם אנשי הקבוצה לא יכלו להסתיר את החיוכים לאחר שקיבלו את רשימת יתר האירופאיות שיפגשו החל מאוקטובר הקרוב ועד סוף ינואר 2008: אפס פילזן של דיוויד בלאט, אריס סלוניקי, ציבונה זאגרב, לה מאן, ריטאס וילנה וארמאני מילאנו.

מאמן מכבי, עודד קטש, התייחס להגרלה וכן לשובו של בלאט להיכל. "יהיה נחמד מאוד לפגוש את דיוויד", אמר קטש, "זה לא משנה לי באיזה בית נשחק, מכיוון שאנחנו מכבי תל אביב וכאן המטרה ברורה - להגיע למקום הכי גבוה שאפשר".

קטש ניסה בכל זאת להישאר אובייקטיבי באשר ליתר יריבותיו: "אולי לא קיבלנו יריבות גדולות וחזקות בשלב הראשון, אבל זה אומר שנפגוש אותן בשלב הבא. על הנייר, הקבוצות הכי חזקות בבית שלנו הן אוניקאחה מלאגה, שבטוח תבנה קבוצה חזקה, מכיוון שהפיינל פור ייערך העונה במדריד".

"אנחנו חייבים להתייחס ברצינות לכל קבוצה ובשום אופן אסור לזלזל בבית הזה וביריבות האלה", הוסיף המנכ"ל צביקה שרף. "יש כאן קבוצות עם המון מסורת ועם מגרשים ביתיים שמאוד קשה לנצח בהם, כמו סלוניקי, איסטנבול ו-וילנה. נקבל את דייויד בלאט ופילזן בברכה, עם היכל מלא באוהדים צמאים לכדורסל טוב. באיסטנבול למכבי באופן מסורתי קשה לנצח וברור שזה אחד המשחקים היותר קשים. בשורה התחתונה הכי חשוב הוא איך אנחנו, מכבי תל אביב, נתארגן כקבוצה ונתגבש".

יותם הלפרין יפגוש את ידידו רביב לימונד, שחתם לאחרונה בלה מאן. "כיף לפגוש בבית שלנו שני ישראלים, בלאט ולימונד, ואני מאחל להם את העונה הכי טובה ביורוליג, חוץ מכמובן במשחקים מולנו", חידד הלפרין. "על הנייר הבית נראה טוב, אבל בניגוד אלינו הקבוצות עוד לא בנו את הסגלים שלהן וקשה לדעת איך הן ייראו. בכל מקרה מכבי זה מכבי, תמיד אנחנו רוצים את המקום הכי גבוה בטבלה. נראה שהולכת להיות עונה מאוד מעניינת".

גרשון: "טוב שקיבלנו הגרלה קשה"

מאמנה של אפס פילזן, דייויד בלאט: "אני חושב שזו הגרלה מצויינת בשבילנו. כל הקבוצות בבית די מאוזנות. הרמה של היורוליג משתפרת משנה לשנה, והתחרות בין הקבוצות היא צמודה מאי פעם".

סרג'יו סקריולו, מאמן מלאגה: "למרות שזהותן של היריבות בטופ-16 היא הרבה יותר חשובה, אם אתה בכלל מגיע לשלב הזה, העובדה שדורגנו בקבוצת האיכות הראשונה עזרה לנו לקבל יריבות קצת פחות חזקות בשלב הראשון מאשר בשנים האחרונות. נשחק מול קבוצה היסטורית כמו מכבי וקבוצות טובות נוספות.

"קיבלנו כמה קבוצות קשות ויהיו לנו כמה מסעות קשים, כמו לתל אביב, איסטנבול ולזאגרב", הוסיף קפטן מלאגה, ברני רודריגז. "אנחנו מצפים ליורוליג עם תקווה גדולה, כפי שהייתה לנו בכל השנים ששיחקנו במפעל".

מאמן ריטאס וילנה, אלכסנדר טריפונוביץ': "קשה לי להעריך את הסיכויים מכיוון שכל הקבוצות עדיין בונות את הסגלים. אני מקווה שבשנתינו השנייה ביורוליג נגיע אל 16 האחרונות".

פיני גרשון, מאמנה של אולימפיאקוס שהורגלה לבית א' הקשה במיוחד, שיכלול בין היתר את צסק"א מוסקבה, טאו ויטוריה ופרוקום סופוט המתחזקת, אמר: "זה טוב לשחק נגד הקבוצות החזקות בשלב הראשון מאשר לשחק נגדן אחר כך. כשאתה מתעמת עימן בהתחלה, הדברים נעשים קלים יותר בעתיד. האמת היא שאי אפשר לאמוד את כוחן של הקבוצות, שכן כולן עסוקות כרגע בבניית הסגלים. סדר המשחקים טוב עבור הקבוצה ולאוהדים וזה עושה אותנו שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully