וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודן: "אני אוהב להיות כאן"

30.6.2007 / 17:12

הבחירה מספר 1 בדראפט של פורטלנד מרגיש בבית. סיאטל מקווה לצעוד לעידן חדש, בחסות הרוקיס. קיובן תובע את נלי על מידע בשימוש פנימי

גרג אודן, הבחירה מספר 1 בדראפט 2007, כבר מרגיש בבית אצל הפורטלנד טריילבלייזרס: "אני אוהב להיות כאן, והולך להיות לי חיוך על הפנים לזמן ארוך".

הסנטר של אוהיו סטייט, שהתחזיות ניבאו כי ייבחר ראשון, הוצג אמש (שישי) במסיבת עיתונאים, 16 שעות לאחר בחירתו. זמן קצר אחר כך עבר למתקן האימונים של הקבוצה שם קיבל את הגופיה מספר 52. "זה נראה טוב", אמר השחקן.

מאמן הקבוצה, נייט מקמילן, סיפר כי אודן כבר מזמן צד את עינו. למרות ששיבח את קווין דוראנט, אמר המאמן כי הוא מאמין שפורטלנד עשתה את הבחירה הנכונה.

הגנ'רל מנג'ר של פורטלנד, קווין פריצ'ארד, היה מאושר וכבר נזכר בערגה בימים של 1977, אז זכתה הקבוצה באליפות. "זה הולך להיות מסע נהדר" אמר ה-GM. מלבד זאת הרעיף פריצ'ארד מחמאות על אודן: "כשהכרנו את גרג, את משפחתו, הרגשנו הרבה יותר בנוח".

דוראנט כבר לא יכול לחכות

את הבחירה השנייה של הדראפט אייש הגארד-פורוורד, קווין דוראנט, שמגיע לסיאטל ממכללת טקסס. גם הוא, כמו אודן, עבר "שבוע ארוך", כפי שסיכם.

מלבד דוראנט, הסוניקס הביאו לקבוצה בטרייד את ג'ף גרין ממכללת ג'ורג'טאון, שנבחר על ידי בוסטון סלטיקס במקום החמישי, והועבר יח דעם וולי שצ'רביאק ודלונטה ווסט בתמורה לריי אלן.

בקבוצה ידעו ממזמן כי דוראנט יגיע אליהם ועוד לפני שנבחר הוציאו הודעות בתקשורת על כך שההגעה שלו היא מבחינת עידן חדש, בתקווה שיהיה פורה יותר. דוראנט עצמו מודע לגודל הציפיות: "זה הולך להיות קשה, אבל זה יהיה קל יותר מכיוון שמישהו מוושינגטון הבירה (ג'ף גרין) הולך להיות לצידי. אני מצפה בקוצר רוח להתחיל".

דוראנט, שנראה כי עדיין לא הבין את חשיפה האדירה אליה יהיה נתון, הוסיף: "אין דבר שאני יכול לעשות נגד זה. זה כיף, יחד עם זאת זה מרהיב לראות שאנשים כבר קונים את החולצה שלי".

חדשות נוספות

מארק קיובן, הבעלים של קבוצת דאלאס מבריקס, שנחלה כישלון חרוץ בפלייאוף, מתכוון לתבוע את דון נלסון, מאמנה של גולדן סטייט ווריורס. קיובן טוען כי נלי, שאימן בעבר את המאבס, השתמש במידע פנימי בסדרה בה שתי הקבוצות התמודדו ובה ניצחו הווריורס את המאבריקס וגרמו להדחה של הפייבוריטית הגדולה לזכייה בתואר.

עורך הדין של דון נלסון, ג'ון אוקונור, טוען כי טענותיו של קיובן משוללות כל בסיס.

אגב, המאבריקס צירפו לצוות המקצועי שלהם את מאמן פיניקס בשנות ה-90, פול ווסטפול, שיהיה עוזר מאמן של אייברי ג'ונסון.

* שארלוט בובקאטס שיחררה את הפוינט גארד שלה, ברווין נייט, מה שיוצר חור לקבוצה בעמדה. נייט היה אחד מהפרי אייג'נטס של הקבוצה בה הוא משחק משנת 2004/05. הגארד בן ה-31 קלע 9.1 נקודות וחילק 6.6 אסיסטים בממוצע למשחק. אולם הוא עשה זאת רק ב-45 משחקים העונה.

* פיניקס סאנס העבירה את ג'יימס ג'ונס לפורטלנד בלייזרס כדי לא לשלם את מס המותרות (דולר על כל דולר חריגה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully