וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין השיגה ספונסר, אך מאיימת לארח בחיפה

27.6.2007 / 18:10

הבנק הערבי-ישראלי יעביר כ-450,000 ש"ח. נמשכת המחלוקת עם העירייה לגבי המגרש בדוחא, חלק מחברי ההנהלה הציעו לארח בקרית אליעזר

קבוצת איחוד בני סכנין ממשיכה במאמציה להשיג מקורות מימון נוספים לקבוצה בכדי לעמוד בתקציב המינימום בליגת העל בפתיחת העונה הקרובה. היום (רביעי) הודיע יו"ר הקבוצה מאזן גנאים על השגת ספונסר, הבנק הערבי-ישראלי. הספונסר החדש אמור להעביר סכום שמוערך בכ- 450,000 ש"ח.

בתוך כך, בישיבת הנהלה שנערכה הבוקר העלו חלק מחברי ההנהלה את הרעיון לארח את משחקי הבית של הקבוצה באיצטדיון קרית אליעזר בחיפה, וזאת עקב סכסוך בין הנהלת הקבוצה לעיריית סכנין. יו"ר הקבוצה מאזן גנאים אמר בנושא זה: "חלק מחברי ההנהלה והדגש הוא רק על חלק, תומך ברעיון שנארח בחיפה. אני לעומת זאת, סבלני. אני מאמין שנוכל להסתדר עם העירייה וכרגע מתנגד באופן אישי להעביר את האירוח לחיפה. בנינו איצטדיון לתפארת בסכנין אחרי הזכייה בגביע, בעזרתו של מר אריאל שרון שהעביר לנו 14 מיליון ש"ח. זה היה הישג גדול. אני חושב שעד שבנינו איצטדיון כזה מפואר מן הראוי שנארח בבית, בסכנין".

"כרגע יש נתק מוחלט בינינו לבין העירייה, למרות זאת, כפי הנראה אטיל וטו על נושא האירוח בחיפה. אני חושב שמגיע לקהל הנפלא שלנו שנשחק בדוחא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully