וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל חן, אברבנל, חיימוביץ' וביטון בדרך לבני יהודה

22.6.2007 / 19:47

הזהובים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, כשגם בוזגלו על הכוונת והבלם הודז'יץ מפ.צ.ת'ון קרוב לחתימה. אברבנל היה מעורב בקטטה

הזהובים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה תצא ב-8 ביולי למחנה אימון של ארבעה ימים בקיבוץ איילות, ליד אילת. כשבוע מאוחר יותר ייצאו הזהובים למחנה אימון בעיר ליידן שבהולנד.

הזהובים מעוניינים במאור בוזגלו לעונה הבאה, וגורמים בבני יהודה כבר העבירו למכבי פנייה חיפה בנוגע לחלוץ הצעיר. כרגע מחכים בשכונה להחלטת חיפה אם לשחררו. גורמים בהנהלה אמרו הבוקר (שישי) שהחלוץ משה ביטון למעשה סיכם את כל תנאיו בקבוצה, ושל שנותר הוא להמתין לשובו של סוכנו יניב כהן מחו"ל, על מנת לסגור סופית את העברתו של ביטון ממכבי ת"א.

גם הבלם הבוסני סלבר הודז'יץ מפ.צ.ת'ון נמצא בדרך לחתימה, וכל פרטי החוזה כבר סוכמו. בכיר בהנהלת הזהובים אישר לוואלה! ספורט כי "הודז'יץ' קרוב מאוד מאוד לחתימה, הדברים ייסגרו במהלך סוף השבוע או ביום ראשון". הבוסני יחליף את מקומו של חברו לקבוצה בת'ון, הקרואטי ודראן יישה שלא ימשיך בשכונה בגלל סכומי ההשאלה הגבוהים שביקשה הקבוצה השוויצרית.

בשכונה מנסים לסגור קצוות גם עם הבלמים זאב חיימוביץ' וטל חן. ניצן שירזי מעוניין בחיימוביץ', והאחרון כבר קיבל מהקבוצה הצעה בגובה של 110 אלף דולר לעונה. למרות שהבלם הצעיר סיכם את תנאיו במ.ס. אשדוד, הוא צפוי לשחק בעונה הבאה בשורות בני יהודה.

טל חן אמור להגיע במסגרת עסקת העברתו של השוער וינסנט אניימה להפועל ת"א. הניגרי סיכם את תנאיו אצל האדומים, ובשבוע הבא יגיע לארץ בכדי לסגור את הפרטים האחרונים ולחתום על חוזה לעונה אחת. בהפועל ת"א לא ימהרו לשחרר את הבלם, שמצידו גם ככה לא שש לעזוב את הקבוצה.

מחליפו של אניימה בבני יהודה הוא דלה איינוגבה, שוער המשנה של נבחרת ניגריה, שיגיע לארץ בשבוע הבא. איינוגבה סיכם את תנאיו בשכונה ויגיע לבדיקות ואימוני התרשמות אצל מאמן השוערים יעקב אסיאג. השוער השני יהיה ניל אברבנל, ששימש בעונה החולפת השוער השני של הפועל ת"א, ושיחק במחזורים האחרונים אחרי שהנהלת האדומים זרקה את שביט אלימלך מהקבוצה.

אברבנל הסתבך ביום חמישי בקטטה בעת שחגג את יום הולדתו ה-20 במועדון בת"א. על פי דיווחים של עדי ראיה במקום, אברבנל לא היה פיכח לחלוטין ולאחר מספר כוסות של אלכוהול איבד מעט את העשתונות והוצא החוצה מהמועדון על ידי המאבטחים.

בין לבין ממשיך שירזי לחפש חיזוקים נוספים. המאמן מעוניין להביא לשכונה מגן שמאלי ישראלי, כאשר שמו של אלירן דנין נמצא חזק על הפרק. המאמן גם צופה בקלטות רבות של שחקנים זרים במטרה למצוא קשר תוקף או חלוץ זר נוסף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully