וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "פיני סובל מבורות"

21.6.2007 / 13:41

אחד מבעלי מכבי ת"א עונה לטענות של פיני גרשון על כך שלא רצה אותו וגם לא את צביקה שרף בקבוצה. מרקוס פייזר חתם בקבוצה לשנתיים

לאחר מספר ימים של משא ומתן אינטנסיבי, סיכם מרכוס פייזר את תנאיו במכבי תל אביב ובלילה שבין רביעי לחמישי החזיר את טיוטת החוזה חתומה למשרדו של יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי. פייזר חתם לשנתיים, כאשר בחוזהו עוגן סעיף יציאה ל-NBA בקיץ הבא. פייזר צפוי להשתכר כ-1.1 מיליון דולר נטו לעונה.

שלשום אמר פייזר לוואלה! ספורט כי "אני משחק כדורסל כל חיי ומעולם לא הייתי קרוב לזכות בתארים, אז אני מקווה לעשות את זה עם מכבי כי לא חוויתי עדיין את התחושה הזאת. אני יודע שמכבי הגיעה בעונה שעברה לרבע גמר היורוליג וזו הייתה אכזבה גדולה עבורה. עבורי זה אומר המון, כי הרבה קבוצות באירופה היו שמחות מאוד להגיע למעמד הזה. אולי היה חסר למכבי משהו מסוים בעונה שעברה, הדבר הנוסף שידחוף אותה עוד קצת למעלה. אני מקווה שאני אהיה זה שיביא את הדבר שחסר למכבי כדי שתחזור לדרך המנצחת, כפי שהייתה בתקופה של אנתוני פארקר ומייסיאו באסטון".

בנוסף, בתקשורת הצרפתית והלטבית מדווח כי הסנטר היהודי-קנדי אלכס בוגאייף (2.10 מטר) מועמד גם הוא למכבי. בוגאייף, שמחזיק בדרכון צרפתי, שיחק 6 עונות בביילה האיטלקית, עבר אשתקד לליגה הקפריסאית ובהמשך העונה לליגת המשנה בצרפת. נראה כי הכוונה היא להפוך אותו לשחקן ה-12 בסגל. לבוגאייף הצעות ממספר קבוצות אחרות בצרפת.

משיקאגו בולס למורסיה

פייזר, בוגר מכללת איווה סטייט, נחשב לפורוורד אתלטי וקשוח. בדראפט 2000 נבחר במקום הרביעי בידי השיקאגו בולס, במדיה שיחק בארבע העונות הבאות. עונת 2002 הייתה הטובה בקריירת ה-NBA של פייזר, כאשר העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-25.8 דקות משחק. בעונתו הרביעית נרשמה ירידה ביכולתו, ובסיומה עזב את הבולס.

ב-2005 חתם פייזר כשחקן חופשי במילווקי באקס, אולם הציג יכולת מאכזבת (6.2 נק', 3.2 ריב' ב-16. דק') ועזב בסיום העונה. משלא הצליח למצוא קבוצה ב-NBA בעונה הבאה, עבר לליגת הפיתוח (NBDL), וכיכב במדי קבוצת אוסטין טורוס. במרץ של אותה שנה זכה לשני חוזים זמניים, בסיאטל סופרסוניקס ובניו-אורלינס הורנטס, אולם לא הצליח לתקוע יתד מחודש בליגה הטובה בעולם. פייזר נבחר לשחקן העונה ב-NBDL לעונת 2006.

בקיץ שעבר שוב לא הצליח פייזר לסגור חוזה ב-NBA, וחתם במורסיה מספרד. בעונה החולפת הציג ממוצעים של 18.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

פדרמן נגד גרשון

דייויד פדרמן התראיין היום (חמישי) לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל והתייחס לדבריו של פיני גרשון ב"ידיעות אחרונות", לפיהם מינוי עודד קטש לאימון הקבוצה נבע משיקולי גימיק שיווקי. "כשמינינו את פיני גרשון פעמיים, הנושא השיווקי היה תמיד הראשוני, אז מה רע בזה? ההנהלה והקהל אוהבים את קטש. יש לו את כל התכונות הטובות להיות מאמן".

גרשון גם טען שפדרמן לא רצה שהוא יחזור למכבי לפני 4 שנים ושלא רצה שצביקה שרף יגיע. על כך אמר פדרמן: "פיני גרשון הוא שקרן? יש לי כמה קווים אדומים בחיים ושקרים זה אחד מהם. פיני הוא לא שקרן, אבל האלטרנטיבה היחידה היא שיש מצידו בורות מוחלטת מבחינת מה שקורה במכבי ת"א. לבוא ולהגיד שצביקה לא מגיע אם זה היה תלוי בי זה לא נכון.

אם מישהו רוצה לצאת לחו"ל ולהרוויח כסף זה בסדר גמור. מנכ"ל המפעל שלי שמרוויח מיליונים עושה חמישית ממה שפיני גרשון היה עושה אצלנו בחודש".

עדכון ראשון: 20.6 12:44
עדכון אחרון: 21.6 13:41

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully