וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמינגס סגר במכבי ת"א

19.6.2007 / 15:31

הזר של פרטיזן בלגרד ישחק עבור הצהובים בשנתיים הקרובות, במשכורת של 450 אלף דולר לעונה, לאחר שהועדף על פני האוס מהנטס. החתימה הרשמית תתבצע בסיום העונה בסרביה. יסאיטיס עשוי לעבור לספרד

וונטיגו קאמינגס (1.90 מטר, 31), רכזה של פרטיזן בלגרד, ישחק במכבי תל אביב בשנתיים הבאות, לאחר שסיכם סופית את תנאיו במועדון.

קאמינגס ישתכר כ-450 אלף דולר נטו בלבד לעונה, כאשר החתימה הפורמלית תתבצע מיד עם סיום הפלייאוף בסרביה, שם עדיין משחק האמריקאי בסדרת הגמר (0:1 מול הכוכב האדום בלגרד). בטרם סיכם קאמינגס את תנאיו בדקה מכבי את אפשרות צירופו של אדי האוס מהניו ג'רזי נטס, קלעי מחונן, אולם דרישותיו הכספיות הגבוהות טירפדו את המהלך.

קאמינגס שיחק ארבע שנים באוניברסיטת פיטסבורג בהצלחה רבה, ובדראפט 99' נבחר במקום ה-26 על ידי האינדיאנה פייסרס. הזכויות עליו הועברו לגולדן סטייט ווריורס, במדיה שיחק בשנתיים הבאות. בעונת 2002 עבר לפילדלפיה, ולאחר מכן נדד לראשונה לאירופה.

קאמינגס שיחק באיטליה (וירטוס בולוניה, 04') ובסרביה (המופרם ורסאץ', 05'), ובפברואר 2006 עבר לפרטיזן לאחר מספר חודשים ב-NBDL. בעונה שעברה זכה עימה באליפות הליגה הסרבית. ביורוליג העמיד קאמינגס ממוצעים של 12.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים. קאמינגס פגש את מכבי פעמיים העונה: במשחק בבלגרד, בו ניצחה פרטיזן, זרח עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים. בתל אביב סיפק 10 נקודות ו-4 אסיסטים.

יסאיטיס עובר לספרד?

סימאס יסאיטיס, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, ישחק, כפי המסתמן, בספרד בעונה הבאה. מספר קבוצות צמרת מקומיות, בהן ברצלונה, מלאגה וטאו ויטוריה, הביעו עניין רב בסמול פורוורד הליטאי.

בארסה עדיין משחקת בגמר הפלייאוף מול ריאל מדריד, אולם בספרד פורסם כי תיפרד בסיום העונה מרודריגו דה-לה פואנטה, שחקנה בעשור האחרון, כאשר יסאיטיס הוא אחד המועמדים הבולטים להחליפו. כזכור, עוד בקיץ שעבר ניהלו טאו וברצלונה מגעים עם יסאיטיס, שבחר בסופו של דבר להצטרף למכבי בעקבות מאמנו בריטאס וילנה, נוון ספאחיה.

יסאיטיס, כידוע, מחזיק בחוזה עתק לשנתיים נוספות במכבי, אבל לא נמצא בתוכניות של צביקה שרף ועודד קטש, שכבר החתימו על המשבצת שלו את דיוויד בלות'נטאל. בשבועיים האחרונים מנסים סוכניו של יסאיטיס לאתר לו קבוצה חלופית וכפי הנראה כעת, תהיה זו אחת הספרדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully