וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן עלתה ל-0:2, 29 נקודות לקאמינגס

20.6.2007 / 0:16

הרכז האמריקאי הוביל את קלעי פרטיזן, שרחוקה ניצחון אחד מאליפות. אריס הבטיחה את הכרטיס ליורוליג, ריאל שוב ניצחה את ברצלונה

וונטיגו קאמינגס, רכזה של פרטיזן בלגרד שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב לשנתיים הבאות, ממשיך להציג יכולת מצוינת בסדרת גמר הפלייאוף הסרבי.

הגארד האמריקאי היה בלתי עציר עם 29 נקודות (6 מ-9 ל-2, 11 מ-11 מהקו), והוביל את פרטיזן לניצחון חוץ גדול על הכוכב האדום 83:100, שהקנה לשחורים-לבנים יתרון 0:2 בסדרה. קוסטה פרוביץ' הוסיף 18 למנצחים. כעת רחוקה פרטיזן משחק אחד מזכייה באליפות נוספת, החמישית ברציפות.

אריס סלוניקי הבטיחה את מקומה ביורוליג

אריס סלוניקי הבטיחה מקום ביורוליג גם בשנה הבאה, אחרי שניצחה הערב את פאניוניוס 60:73 והבטיחה את מקומה השלישי בליגה היוונית, אחרי ניצחון 2:3 בסדרה. אריס סלוניקי הצטרפה לאולימפיאקוס ופנאתינייקוס, שיתמודדו מחר על האליפות, כך שלמעשה יוון תשלח את אותן הנציגות ליורוליג בעונה הבאה.

דימיטרי צלדאריס הוביל את קלעי אריס עם 18 נקודות, מייק ווילקינסון הוסיף 14, אלכס סקיילס וסבאס איליאדיס סיימו עם 10 כל אחד. קנדי וינסטון הוביל את קלעי פאניוניוס עם 21 נקודות, אנדרה יוסטון הוסיף 14.

ריאל מדריד בדרך לאליפות בספרד

ריאל מדריד, שתארח בעונה הבאה את פיינל פור היורוליג, בדרך הנכונה לאליפות הליגה הספרדית אחרי שעלתה הערב ל-0:2 בסדרת הגמר מול ברצלונה. ריאל, שאירחה גם את המשחק השני, ניצחה הפעם את הקטאלונים 80:83.

המארחים שלטו בפתיחת המשחק ופתחו פער דו ספרתי בתחילת הרבע השני, אלא שברצלונה התאוששה וצימקה ל-40:37 בהפסקה. ריאל פתחה מחדש את הפער בתחילת הרבע השלישי, אבל בארסה החזירה בפייט וכשהתחיל המאני טיים עשתה מהפך ועלתה ל-69:71 משלשה של באזילה. פליפה רייס היה האיש של ריאל בדקות המכריעות והחזיר לה את היתרון חצי דקה לסיום, בדרך לניצחון 80:83. פליפה רייס הצטיין בריאל מדריד עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, לואיס בולוק הוסיף 21. ג'יאנלוקה באזילה הוביל את קלעי בארסה עם 18 נקודות, מיכאליס קקיוזיס הוסיף 17 וחואן קרלוס נבארו סיים עם 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully